23 Ocak 2018 Salı

"Secret Love" Artık Kanal 7'de "Feda" İsmiyle Yayınlanacak!


 Daha önce Kanal 7'nin Türkçe dublajlı olarak Kore dizilerini yayınlayacağından blogumuzda bahsetmiştim. Okumamış olanlar; tık. Sonunda Kanal 7'den haber geldi. İlk yayınlayacağı Kore dizisi belli oldu ve tanıtımlara başlandı!

"Secret Love" ismi ile bilinen Kore dizisi, Türkçe dublajlı yayınlanacağı ismi ile ise "Feda":


 Başrollerinde Protect The Boss ile yıldızı parlayan ve o parlaklığı Kill Me Heal Me ile sürdüren Ji Sung'un; oynadığı her dramayı yıldızlaştıran ve bir süre önce Türkiye'ye de gelmiş olan Hwang Jung Eum'un olduğu drama toplamda 16 bölüm. Yapım yılı ise 2013.

 Günümüzde aslında "Meryem" isimli versiyonu yayınlanan dizinin şimdi de orjinal versiyonunun Türkçe dublajlı hali yayınlanacak. Biliyorum Türkçe dublaj konusunda hassasız ama Kanal 7 izleyici kitlesini hesaba katarsak Türkçe altyazı pek mümkün görünmüyor. Her neyse efendim hayırlısı ve uğurlusu olsun.

 Eğer hala izlememiş olanlar varsa drama hakkında işte bilgi ve detaylar;

Secret Love


Yönetmen: Lee Eung Bok & Baek Sang Hoon
Senarist: Choi Ho Chul & Yoo Bo Ra
Kanal: KBS2 || Bölüm Sayısı: 16

Başrol Oyuncuları:
Ji Sung
Hwang Jung Eum
Bae Soo Bin
Lee Da Hee

Konusu: An Do Han yanında kız arkadaşı Yoo Jun da içindeyken, arabayla birine çarpar. Saf kızımız sevgilisini korumak adına suçu üstlenir. Fakat Do Han başka bir kadınla hayatını birleştirir. Yoo Jung hüküm giymekle kalmaz, aşkından da olur. Do Han'ın çarptığı ve vefat eden kız Min Hyuk'un kız arkadaşıdır. Ve intikam amacı ile kızın hapishanede çektiği cezanın yetersiz olduğunu düşünerek kızı hapisten kurtarır.  Hayatı Yoo Jung'a zindan etmekle işe başlar. Ama sonuca da bak sen, aralarında hüzünlü bir aşk alevlenir.

Diziye ait orjinal fragmanları da şuraya koyuyorum:


 Ben dramayı izledim güncel olarak. Gerçekten harika bir diziydi. Bu başrolleri Kill Me Heal Me'de izleyenler izlesin derim. Yani Kill Me Hill Me kadar var mıdır bilemem. Lakin Ji Sung'un büyüleyici oyunculuğu sadece KMHM'de değilmiş onu anlayacaksınız.

 Heyecan ile yayın gününü bekliyorum. Tüm bölümleri izler miyim bilmiyorum ama ilk bölümü izleyeceğimden eminim. ^^ Yayın günü ve saati belli olur olmaz sizlerle paylaşacağım.

(Aynı zamanda Secret Love'a bu postumda da yer vermiştim; tık.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder