4 Aralık 2019 Çarşamba

Uzak Doğu Dilleri ve Kültürü Tanıtım Günü - İzmir (6 Aralık 2019)


 Herkese merhabalar. 

 Son günlerde blog yazmaya geri döndüm biliyorsunuz. Bu yüzden etkinlik haberlerini elimden geldiğince buradan yazmaya ve duyurmaya devam edeceğim. Hemen bu etkinliği sizle paylaşmak istedim.

 Bir kaç gün sonra (6 Aralık) saat 19:00'da, İzmir Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesinde bulunan Dalton Dil Stüdyo'sunda bir tanıtım günü düzenlenecek. Kore, Çin ve Japonya için kültür sunumları da olacak. Ülkelere has yiyecek içecekler de bu tanıtım gününe damga vuracak gibi görünüyor.

 Dalton Dil Stüdyo'nun Instagram hesabında paylaştığı duyuru görsellerini hemen aşağıya ekliyorum. Ben gidebilir miyim bilmiyorum ama programımı ayarlayabilirsem gideceğim. Eğer İzmir'deyseniz ve Alsancak'a yakınsanız bu etkinliği kaçırmayın derim. Etkinliğe katılmak için Dalton Dil Stüdyo'ya Instagram üzerinden özel mesaj atmanız yeterli. 





- Fıstık Yeşili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder