27 Nisan 2013 Cumartesi

MİM: 'ERKEGIN...'I MAKBULDUR'

Tadaahh~
Ben geldim hoş geldim ne güzel geldim dimi? öz güven fışkıran selamlamadan anladınız siz kim olduğumu zaten. Eğer blogumuzu takip eden varsa (yok öyle bişey tabe T_T ) bugün şanslısınız çünkü 2 post birden geldi! 1. merve'nin benimle yaptığı röportaj 2. Ben ve mim'im. Evet, Arya'nın üzerime attığı şu post'u sayesinde mim yazıyorum. gördüğünüz gibi beklemediğim anda üzerime mim attılar ama iyi bir blogger olarak (nerem bloggersa artık) kollarımı sıvadım ve yazmaya daha doğrusu 'ulan cidden erkeğin nesi makbul?' diyerek araştırmaya verdim kendimi.

 Öcelikle bu mim'in kuralları varmış.
1.Herkes iki kişiye paslayacak.(ki herkese paslayacak adam kalsın)
2.Mim ismi değişmeyecek (bence de böyle gayet hoş kkk)
3.5 gün içinde cevaplanmazsa mim kendi kendini yok edecek
Şimdiii 1. kuralla uyamam ben çünkü paslayacak blogger arkadaşım çok yok zaten olanlarda bana mimi paslayanlar geriye kalan  bu zabuunn ve fıstıkyesili işte onlarda bu blogda zaten. o yüzden kurallar bozulmak içindir felsefesiyle devam edip bu kuralı bozuyorum ben :D

ve mim'in can alan beni uğraştırıp duran cafcaflı soruları 

1.) Erkek dediğin....,.... ve .... olur.
2.) Seç: 'erkeğin aklı gelişmişi makbuldur' yada 'vücudu gelişmişi makbuldur'
3.) Bir erkekte ....'a katlanamam
4.) Bir erkekte ilk .....'a bakarım (fiziksel özellik, tek madde olacak)
5.) Doğru adamı buldun ve o şunlardan birini çok iyi bir şekilde yapıyor : 'yemek yapmak, ev temizlemek, ütü yapmak' (evlenince de hep o yapacak)
6.) Düğün gününüz: çok mutlusun, birazdan aşağıya davetlilerin yanına ineceksin. Sevdiğin adam geliyor ve odadaki herkesi çıkararak seninle konuşması gerektiğini söylüyor.. Biraz eveleyip geveledikten sonra bombayı patlatıyor: 'Ben biseksüelim' naparsın? 

Önümüzde çok güzel ve düşünmeye kalktığımızda cidden zor hatta ygs'nin bile yanında 'what is your name?' 'my name is none of your business' kaldığı sorular var. Ben çok zorlandım çözerken ama doğrudur 5. soruda 'evlenince hep yapacak yazsını görünce göbek attım 6. soruda da baya güzel bir kahkahayı bastım. (bak bak bide güzel diyor öz güvene bak) 

Bunlarda benim nacizane cevaplarım (nesi nacizane lağn?! tüm günümü harcadım ben bunlara!) 

1.) Erkek dediğin

                                                       

                                                       
Mavi gözlü olur. O kesin yani mavi kesin.

                                                     


Mavi gözlü olamıyorsa haşin bakışlı kahverengi gözlü olur. Ama genede mavi olabiliyosa zorlasın olsun en olmadı denesin bir şansını :D

                                                     


Uzun olur. Bu çok önemli bir madde erkek uzun olur abi sen böyle kafayı kaldıra kaldıra bakmalısın erkeğe o yüzden erkek dediğin uzun olur nokta bitti.


                                                  

Erkek dediğinin dişleri güzel olur. Gülümseyince 32 diş sırıtır, gözleri kısılır dişleri ortaya çıkar beyaz beyaz parlar. O gülümseyince sen
   
                                                 
                                                                Aynen böyle olmalısın.

2.) Erkeğin aklı gelişmişi beyni gelişmişi? 
Bende bilemedim ki şimdi. aklı gelişmiş desem ya çok gelişirse? vücudu desem ya o çok gelişirse? ayı gibi olursa? hii! ya kaslarından beynine yer kalmazsa?! al sana ikilem. iki ucu boklu değnek resmen çok kararsız kaldım ben bu konuda. soru atlayamıyormuyuz? boş bıraksam? 1 boş 5 soru götürür mü? peki cevaplayayım o zaman. Bence...Beyin! vücudu geliştiririz ama beyin olmadımı olmuyor. varsın zeki olsun kafasına vura vura o baklavaları yaptırırım ben evet o yüzden beyin cevabım evet evet (hala kararsız salak)

3.) Bir erkekte
Zevksizliğe katlanamam evet olmuyor yapamıyorum. Napiyim yani? ressam adamım ben (nerem ressamsa artık) estetik duygusu diye bir şey olmalı o olmayınca hiç bir şey olmuyor adam gözümde bitiyor bir anda shrek'e dönüşüyor hatta ondan bile sevimsiz oluyor. Siz düşünün şimdi 

                                               

                                                              Bunumu tercih edersiniz?
 
                                             

                                              

                                              

                                                    Yoksa bunumu? haklıyım dimi? tabiki öyleyim!

4.) Bir erkekte ilk
Gözlere bakarım. göz önemli arkadaşlar o güzün, rengi, şekl,, bakışı, duruşu, havası..siz beni anladınız demi? anlamışsınızdır cınım. Neyse işte göz önemli çok önemli

5.) Doğru adamı buldun
Yemek! o yemeği yapsın ben ütüsünü temizliğini her şeyini yaparım ama yemek çok önemli. ben hiç beceremem o işi o yapsın yemeği geriye kalan her şey benden burayada yazdım yani. ben hayali aşçıyla evlenip 150 kilo olmak isteyen bir kızım benden yemek yapmamı beklemeyin. o yapsın ben yer toplarım.

6.) Zurnanın 'zırt' dediği soru
Öncelikle şöyle bir durum varki adam konuşamaz. Cidden konuşamaz o benim odama gelip herkesi çıkarıp 'Seninle konuşmam gerekiyor' dediği an susar konuşamaz,çünkü cıngar çıkarırım cidden çıkarırım çirkefim ben biraz öyle düğün günümde senle konuşmam lazımla gelirse adamı parçalarım heh benle evlenmeye karar vermişse eğer ben kesin baştan uyarımı yapmışımdır o kabullenmiştir beni o yüzden böyle bişey diyemez düğünden sonra falan der. hadi yaptı bir salaklık dedi beni sakinleştirmeden ağzını açamaz hadi etti yaptı benide sakinleştirdi diyelim 'ben biseksüelim' dediği an 'hadi lağn ordan'ı bir çakarım doğru konuşup düz oturmak lazım (bu böyle değildi galiba) yaparım. sonra derim 'lan mal sen bana aşık olmuşsun bak bak bide bana yani, benim tüm belamı çekmişsin senin biseksüelliğin falan kalmamıştır annem raad ol sen ha baktın emin değilsin bu konuyu akşama konuşuruz şimdi evlenmemiz gereken bir konu var' derim nikahı basar bütün erkek davetlilerden uzak tutarım adamı.


Benim 6 soruda erkek tanımam böyle bişey oluyo. burdan aryaya üstüme attığı mim için teşekkürlerimi sunuyorum ve buda benim üstüne mim attığım blog :D (gerçi yok dedim ama en azından mervenin diğer blog'a bir fırlatıyım şu mimi dedim) ayrıca anladıysanız bir chanyeol ve minho takıntım var bir sonraki postumda buna değinicem haberiniz olsun canımcımlar, öptüm ben sizi o zaman pai pai.


                                                   

3 yorum:

  1. yani mim atıp az tembellikten kurtarayım bu buloku dediydim ben ama bugün aktif çıktınız sizde D:D: sizi gidi aç vede üşengeç teenage bılogır bend grubu sizi D:D: şimdi balım kabıl et olmamış yeol'e mavi göz cık gitmemiş yani.. hafif bi vampirimsi havası var ama sanki ısıracağı damarı bulamayacak kadar salak bi vampir olmuş bu :DD: adam dediğin kesinlikle uzun olmalı.. herşeyin uzununu severim ben hı hı evet D:D o kıyafetlerin satıldığı yerden minhoyuda alma şansımız yokmu.. lan parası neyse verelim şerefsizim gelsin o herif bize D::D
    "evlenmemiz gereken bir konu var" iyiki bu cümleyi mim sonunda sarfettin gülmekten okuyamazmışım..
    lan az yiyinde bılogır çevresi edinin lan.. bi mimi atacak adamınız yok yazıhsınız fakirsiniz D:D::D:D:D:D
    neyse arada gelip kontrol edicem sizi bebekler kaçmayın bi tarafa D::D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunun 'aç vede üşengeç' kısmından sonrasını okuyamadım kusura bakma hahhahaah.

      Sil
  2. Çok zorlasakta olmuyormu mavi göz yahu? yeşil? odamı yok? peki tamam teşekkürler :D:D:DD minho satılsaydı şimdiye almış evin baş köşesine kurmuştum ben herifi anacım ama yoğğ satılmıyor U_U kızım blogger çevrem sınırlı benim yea asosyallik bir numarayım resmen :D:D kendime blogger kanka yapcam olmuyo bu böyle :D valla yea hatırlat bana blogum olduğunu yoksa üşengeçlikten onuda unutuyorum :D:D

    YanıtlaSil