26 Ağustos 2014 Salı

Fıstık Yeşili'nden Yararlı Linkler, Programlar, Siteler #4




Uzun zamandır bu bölüme post atmamışım.O halde hemen size işinize yarayacak ve eğlenceli üç uygulama daha tanıtayım.^^

 Capture The Wonders:  Instagram vb sosyal ağlarda çektiğimiz videoları MV (Music Video) haline getirebilen bir uygulama. Ya o anda yada daha önceden çektiğiniz videolara yazı, efekt, müzik ekleyebileceğiniz harika bir uygulama.Tek sorunu malesef Çince.Evet doğru duydunuz.Uygulamanın ING arayüzü yok:( Bu Çinliler gerçekten iyi iş çıkarıyor bu konuda ama gelin görün ki çok milliyetçiler bu yüzden yabancı dil desteklemeyen uygulamalar çıkarıyorlar.Adeta kendilerine Müslümanlar hahhha.
 Ama her neyse.Harika bir uygulama.Facebook yada Sina üyeliği ile giriş yapabiliyorsunuz.

Flipagram: Bu uygulama ile Capture the Wonders'ın tersine fotoğraflarımızı MV (Music Video) haline getiriyoruz.Facebook ya da instagram üyeliğiniz ile giriş yapabiliyorsunuz.Böylece her iki sosyal ağınızdan da paylaştığınız fotoğraflara ulaşabilirsiniz.Ben beğendim bu uygulamayı açıkçası.Eğlenceli.Kendi telefonunuzdan da müzik ekleyebiliyor olmanız cabası:)


Wattpad: Sayfayı çevirerek yaşadığımız hissi vermese de harika hikayeler ortaya koyan bir uygulama ile karşı karşıyayız.Açıkçası böyle diyorum ama...Bir çok yayın evinin bu şekilde paylaşılan kitapları keşfederek o hikayeleri bastırması şu günlerde çok yaygın.Bende üyeyim daha önceki postlarımda belirtmiştim.Belki yakında blogumuzun yazar üyesi olan @Zabuunn da üye olarak yazdığı hikayeleri paylaşacak.Yani en azından şu ara onu teşvik etmekle uğraşıyorum.:)
 Her neyse.K-fanlarınında çoğu artık burada fanfic yazarak yayınlıyor.Eminim ilginizi çekecektir:))
 Bu uygulamada bana bu profilden ulaşabilirsiniz; Wattpad-Fistikyesili


Diğer güncel postlarda görüşmek üzere, umarım sizlerle paylaştığım uygulamalar işinize yarar:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder