28 Ağustos 2014 Perşembe

KINGS ARE BACK; SUPER JUNIOR - MAMACITA


Belkide ilk defa comeback gören ELF'ler vardır.Bu post sizler ve şarap gibi yıllandıkça bağlanan ELF'lere gelsin.


 Evet sizlerinde duyunca kulaklarına inanamadığı bir haberdi.Tabi ki 2 yıl sabırsızlıkla beklediği de diyebilirim.Neyseki sabredip muradımıza erdik sevgili ELF'ler...

 İlk önce geçtiğimiz cuma günü MAMACITA TEASER fotoğrafları geldi.Görür görmez kalbimden vurulmuşa döndüm.Nedenini sizlerde görünce anlayacaksınız. *Görmeyen kaldıysa tabi*



Bitti mi sandınız?Hayır hayırr bu teaser fotoğrafları ile bitseydi yine iyiydi en azından ölmesekte yaşıyorduk genşşler.Bu teaser fotoğraflarının devamı var...




Ve hala siz bunlarla bitti sandınız demi?Evet sandınız.Çok tatlısınız.Ehe.
*Şahsen bu kadar teaser fotoğrafı ile özlemimizi ne kadar giderebildik orası şüpheli.*



Teaser fotoğraflarını görünce en büyük değişiklik saçlarda olduğu göze çarpıyor.Geçenlerde Kangin kafasına bildiğiniz pazar torbası geçirdi sırf yeni imajı dışarı sızmasın diye.Ulan çocuk çıldırttın bizi.Zaten dışarı çıkıyorsun saçın gözükmek zorunda.Nasıl olurda o fikri akıl edebildin?Hoş senden başkasından o fikir çıkıcanı da sanmıyorum ya neyse.Haha.

Siwon'un saçlarını beğenmedim açıkçası.Tamam biraz yüzüne sert bir imaj katmış gibi hissettim.Birde erkeksi ama nedense ben sevmedim ya o kadar.

Sungmin'in saçları görünce aklıma ilk kim geldi tahmin edin.Evet.Doğru tahmin.Biliyorum sizinde aklınıza hemen o kişi geldi değil mi?GD!Monster MV'sinde hatırlıyorsanız gözlerini kapatacak şekilde bir peruk takmıştı.Sungmin bu saç tipini, bir webtoon karakterinden esinlendiğini söylemiş.Ayrıca tırnaklarına nailart yaptırmış. 

Donghae..Ah Donghae neden adın Donghae yadsı adınıashfayujshajkhsuıka tamam tamam.Ama çok şaşırdım.Hae'nin bu kadar ileri gidip saçını bu renk yapacağını düşünmemiştim.Ama iyi olmuş.Yakışmış.Geçenlerde benimde aklımdam Elektric Rizard yapmak geçmişti.Tabi yapmadım. :( Tahminen maviyi seçmesinin en büyük nedeni ELF'tir...Sapphire Blue demiyoruz boşuna...

Ve siz hala teaser fotoğraflarının burada son bulduğunu sanıyorsunuz?Dimi?Evet.Evet.Cık.Bitmedi ama.




 Tamam bu kez bitti bu teaser fotoğrafları.

 Tabi teaser fotoğrafları biter MV teaserları yayınlanır...Hahahha.Comeback olduğuna hala inanamıyorum sivgili tıkipçilerim.

 İlk MV teaserı 25 Ağustosta yayınlandı.


Teuk'a hırsız olmak yakışmış mı ya demezler mi adama?Adam grubun lideri ama düşmediği hal-tavır kalmadı.Hahha.Ama olsundu.O da öyle bir lido'ydu bizim için.Teaserın ilk dakikalarında aklıma gelen ilk şey Teuk gerçekten bağırdı mı?O ses ona mı aitti?hahah.Böyle çılgın bir grubun fandomu olduğum için böyle çılgınca şeyler aklıma geliyor işte napıyım.

Tabi Teuk'tan sonra Siwon'u görünce bi şok etkisi yaşadım.Önce tanımadım biliyor musunuz video 240p'deymiş hahha.Sonra bir baktım şerif merif diyo bu kesin Siwon dedim.Video düzeldi, onun Siwon olduğundan emindim ama yine bir şoka girmedim değil.HAHHAHA.

Sungmin'e bankanın müdür yardımcısı olmak çok yakışmış yapacak tek bir olumsuz komik yorumum yok.Hayır kroyum ama para bende esprisini yapmıcam.Çinki Sungmin gerçekten kro değilgfashsas

Shingdong desen kızıl saçlarla mıhteşem bir nalbant olmuş.At olsam nallarımı onun çakmasını isterdimahhahah neyse onun sevdiceği var sevdiceği... *bu konuya girmicektim ama SUJU'da bence bir kaç kişinin daha sevdiceği var başı o safir mavi kafa  ve Şiwonşii çekiyor diyim size.*

Vee Matador Hyuk!!!O burnu yere düşse almıcak tavırlar nasıl yakışmış bu sıpaya dimi?Teuk gelene kadar lido oydu ya bir koltukları kabarmış felan.Şaka maka hiç şımardı benim dans makinam.Hyuk'tan dikkatinizi aldığınızda gözüünüze ne çarptı?Evet.Sarı yeloz.Ay pardın ya böyle bir blog yazarının ağzını bu şekilde bozması...ama şimdi sizin içinizden de geçti, ben dillendirdim nolmuş yani?Ayrıca nanik mi yaptı o kız Hyuk'a???

Ryewook'un o şapşal halleri hiç bir berbere yakışıyor mu?Wook'u beyaz önlükle ve o garip hareketler içerisinde kime benzettim bilin bakalım!hahha tabiki Radi hoca!!!


*Radi Hoca'nın son yayınlarında KFanlarla çok iyi kankilik başlamıştı.Bitmeseydi o program iyiydi.* Her neyse. Ryowook'unda yamacındaki başka bir kızı gördünüz değil mi?Eveet.Evett.Gördünüz.

Ve sahnede benim şapşal kelle avcım Donghae...Yapacak yorumum yok.O yüzükleri nerden toplamış sadece bunu merak ettim.

Kumarbaz Kyuhyun.Öküz Kyuhyun.Takım elbiseli öküz Kyuhyun.Grupla ilk tanıştığımdaki ilk Oppa'm.ahgsahjs oppa diyince sinirlerim bozuluyo.Adam biasımdı ya.Sonra dikkatimi Fishy çekti.Balık hafıza Fishy.Şapşal Fishy.Salak hareketlere sahip olan Fishy.Bana benzeyen Fishy.

Barmen Heechul.Zaten MV'deki en karizma rol onundu.Teaserda bile bu belli oluyordu.

Şapşal manav Kangin.Karpızına aşık Kangin.Emeğe aşık Kangin.Sarışın uzun saçlı Kangin.Allah kahretmesin seni Kangin.Karpıza sarılırken kolundan kasları fırlayan Kangin.

Herneyse.

Teaserın geri kalanında Teuk hapishaneden kaçar ve tahmin ettiğimiz gibi olay biz ELFler için başlar...

Tabiki biz ELFler için sadece olaylar değil bir de etkinlikler başladı.İlk comeback için uluslararası etkinliklerimizden biriside, yayınlanan MAMACITA TEASER 1'in izlenme sayısını 1 milyon yapmak.Herkes birden fazla sekmede MAMACITA açtı ve kısa bir sürede 1 milyon izlenme sayısını geçti.Hatta hala yükselmeye devam ediyor bu sayı.

İkinci bir etkinliğimiz ise;  Operasyon 7jib; Suju'nun Bize İhtiyacı Var! *Detaylar için linke tıklayın.*


Biz etkinliklerimiz ile ilgilenirken 27 Ağustosta ise MAMACITA TEASER 2 yayınlandı.


Mamacita'nın nakarat kısmı ve dans eden 10 kırmızı takım elbiseli Şupamen!
Ve dansın merkezinde yine ve yeniden Hyuk!
Hareketlerin çoğu gördüğümüz kadarıyla matador hareketlerinden oluşmakta.Ayakları yere vurmalar, elleri savurmalar.Sanırsınız hepsinin elinde kırmızı bir kumaş varda sallıyorlar.
Tabiki SM'nin yakın çekim klasiği...Gözler parlak, her bir üye için yakın çekim...
Tek anlamadığım o sağ elin işaret parmağı ile sol elin serçe parmağı arasındaki bağlantı?Bizde buna 'Çayın şekeri az gelmiş, az daha şeker getir.' demek değil midir?ahhahaha.


Albümümüzün teması; ÇAY VAR İÇERSEN, SUJU VAR DİNLERSEN!


Ayrıca Heechul teaserın sonuna doğru neden boğazını tutuyor?Ne yaptınız ulen çocuğa?

Biz yayınlandığından beri başa sarıp dinlerken MAMACITA'yı kaldı ki bir çoğumuz *Bende başta olmak üzere* teaserı mp3e çevirip şarkı teaserını zil sesi yaptık.hahha.

MAMACITA TEASER 2 'de, bir önceki teaserda olduğu gibi 1 Milyon izlenme sayısını geçti hemde 17 saat içerisinde...

Biz böyle kendimizi kaptırmış gidiyorken MAMACITA albümü için Highlight Medley yayınlandı.Bakalım bu albümü sizde sevecek misiniz?


10. saniyeden sonraki, 20. saniyeden sonraki, 37. saniyeden sonraki, 1. dakikadan sonraki, 1 dakika 15. saniyeden sonraki şarkıları beğendim baya.

30. saniyeden, 44. saniyeden, 53. saniyeden sonraki şarkılar bana gerçekten tamda SUJU şarkısıymış gibi geldi.Bilmiyorum öyle hissettirdi işte.Hani uzun süre takip ettiğiniz şarkıcıların alışkın olduğunuz müziği, ritmi, olur ya, işte öyle.Ama olumsuz düşüncelerimde var malesef.Olumsuz derken; tamam Suju comeback yaptı.2 yıldır bunu bekliyorduk.Fakat ben 2 yıl önce oldukları noktadan ileride olduklarını düşünmüyorum bu albüm için.Sexy Free & Single ile rütbe atladıklarını düşünmüştüm.Acaba eksik üyeleri olduğu için olabilir mi?Ama Sexy, Free&Single'da Heec yoktu, Mamacita'da da Yesung yok.Bu biraz Heec yokken rütbe atladılar gibi oldu ama öyle demek istemedim.Her bir üye kesinlikle gruba bir şey katıyor.Aksi iddia edilemez.Adamlar 10 yıl oldu hala aynı yurttalar.Gitselerde geri dönüyorlar.Nerden nereye geldim la gene.Aklımda onlarca şey varken yazmak işte böyle duruma sokabiliyor insanı.Mazur görün.

3. uluslararası etkinlik olarak twitterda #ELFGroupHug tagı altında ELFler içinden geçenleri paylaştı. :)) *Ben katılamadım ama olsun.Bir dahakine size sıkı sıkı sarılırım.*

Biz teaser ve Highlight Medley ile oyalanırken 28 Ağustos oldu ve Sivgili SM MAMACITA MV'yi yayınladı!!!


MV'de görüldüğü gibi, size hırsız kaçar ve olay başlar demiştim.*Teuk ritim kaçırdı sanki dimi?Hamlamış azıcık.Olsun olur o kadar* Siwon'un kaşları sabit tutamıyoz mu acaba?Şapşik.Şarkıdaki Ahaaa kısmı var ya...Onu çok sevdim.

Şaşırdığım noktalardan birisi, şarkıya Siwon giriş yaptı.Genellikle Öncen Donghae sonrada Kyu giriyordu.Bu şaşırtmaca hoşuma gitti.Alışmışın dışında hahahahhaha.

Kyuhyun'a ceket tasarlıyorsunuz ama hep aynı çizgi üzerinde.Ben sıkıldım da Kyu kesin sıkılmıştır.Hep yatay çizgiyle ayrılmış iki renkli ceket olur mu ya?İllallah yani.Ayrıca tekmelerine sahip çık öküz Kuyuhyen.Zira çok seksi olabiliyorsun.

Aha Nalbant, banka müdür yardımcısını aradan çıkardı hırsızın kaçması bahanesiyle.

Bazı kısımlarda biraz hızlı mı olmuş sanki?Sözler ağızda yutuluyo sanki.Bir de...Nakarat kısmında Hyuk'un merkezde olması ve kameranın ona yaklaşması...Suju klasiği.Adam sonuçta dans makinesi.Kesin koreografiye katkısı oldu onun.Dans hareketlerinin en estetik durduğu kişi de Hyuk bence.Kim ne derse desin.

Siwon neden bu kadar çirkinsin?Eline tespih versek sallıcak tiptesin.Birde arka fona 'Hayatı tespih yapmışım, sallıyormuşum.' u koyduk mu tamamdır.Bıyık biraz daha incelse on numara Türk bıyığı zaten.

Şu çaya şeker atıp karıştırma hareketi çok itici değil mi ya?Hae'ye de salak salak hareketler yaptırıyosunuz zaten.

Bunuda kimse demeden ben koyuyom ahgsfaghjs illuuu olaaamazzz; HAHAHHA


Bu ikisi birbirine sataşmasaydı olmazdı zaten.EunHae Viral reklamı gibiler şu klipte ya.


Hae, şu suratını düzeltt kurbanın olayım.Çok iticisin.Fishy.Balık hafıza.Gözlere bak sanki o gözleri dahada da açabilcen he.

Her şey tamam güzelde kadraja Ryewook girince işler eğişiyor.Duduşu büzüyor felan.Her şeyi bırakıp ona koşasım geliyor ahgsahjs

Şarkı sözlerinin sonunu 'Yooğ'diye bitiriyorlar ya böyle kımmıl kımmıl olmuş.

Bu kadar komiklikten, şapşallıktan sonra kum üstü dans performansı.EYY MAMACITA NEGA AY AYYAYAY.

Teuk'un Kangin'e çarpıp karpuzun mahvolmasına sebep olduğu sahne güldürmekten öldürdü beni desem yeridir.Çünkü Kangin'in yere eğilip ağlaması bana hemen neyi hatırlattın bilin bakalım...
OĞLUMU GERİ VERİN BANA;


 Baksanıza neredeyse aynı hezimet, aynı hüzün, aynı his hahahah.

Hyuk'un mıhteşem rapi devam ederken Teuk şak diye Siwon'u vurdu.Siwon'un yere düşüp gözlerini kapatması ayrı bir komedi.Bu kadar çirkin nasıl oldun Allasen Siwon ya?Zaten sonrasında Arrivaa der gibi matador dans hareketleri yok mu...


 Ryewook neden bir tek senin ayak havada kuzum?Valla Nigapirryohee kısmında bu kadar yumuşak bir hareket...bilemedim.İyi misin?

 Ayrıca tekrar diycem; Siwon çok çirkinsin.ahsafghjs

Ve son sahne...Yeniden hepsi bir arada. 



Hepsi yeniden bir arada dedim demesine ama Yesung bu albümde yok...

Eğer her yayınlanan fotoğrafta çıkan kişileri sayıyorsanız ya ELF'sinizdir askere gidenlerde orda mı diye sayıyorsunuzdur, ya EXO-L'sinizdir Kris fotoğrafta var mı diye sayıyorsunuzdur...
Bu malesef ELF ve EXO-L'lerin kaçamayacağı kaderi...


Birde aklıma gelince yapıp sizlerle paylaşmak istediğim capsler var;


Kınamız  var EHEY EHEY MAMACITA NEGA AYYAYAY:




Son bir duyuru yapmadan gitmeyeyim diyorum.^^ O zaman yolluyorum gelsin haber;
MAMACITA albümünü almak yada sipariş vermek isteyenlere geliyor bu haberim.
Facebookta bulunan Super Junior- Turkish Sapphire Blue sayfası bu görevi üstlenmiş.
31 Ağustos'a kadar ön siparişleri kabul etmekteymiş.Albüm, kargo ücreti dahil 75/80 Türk Lirası olacağı düşünülüyormuş.Albümü almak isteyenler verdiğim linke tıklayıp sayfaya mesaj atabilirler.^^

Benim düşündüğüm kadarıyla eğlenceli bir post oldu.Umarım eğlenmişsinizdir.
Blogun yazarları olarak çok dile getirmiyoruz ama lütfen yorum yaparak bize düşüncelerinizi söyleyin ve herhangi bir konuda hatamız oluyorsa dile getirin.
Başka bir postta görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder