9 Ekim 2015 Cuma

Dragon Blade (Ejder Kılıcı) Türkiye'de Vizyonda!


Selam canımın içi takipçilerim.
Her zaman olduğu gibi bugünde güzel bir haber ile döndüm.

Sürekli takipte olan ELF bilir, Super Junior'dan Siwon bir sinema filminde oynadı; Dragon Blade.Bu filmin olay olması için ne kadar kaliteli oyuncu varsa filmin kadrosunda zaten.Olay sadece Siwonluk değil yani:D Merakta bırakıyorum sizi değil mi? :)) Peki hemen o zaman film hakkında bilgi ve detaya geçiyorum.Sonrasında bu filmi Türkiye'nin hangi ilçelerinde izleyebileceğimizi söyleyeceğim.


DRAGON BLADE
EJDER KILICI
9 Ekim 2015

Daniel Lee'nin yönettiği filmde; Jackie Chan, Adrien Brody, John Cusack, Sharni Vinson ve Choi Siwon başroller arasında.Filmin türü aksiyon, dram ve macera.Evet, Jackie Chan'den bu beklenir. :)

Çin sinemasının en yüksek bütçeli yapımı olma özelliği taşıyan bu filmin konusuna gelecek olursak; film, günümüzden 200 yıl öncesine dayanıyor.Kötü hırslı bir lider olan Tiberius'un kendi babasını öldürüp küçük kardeşi Publius'u da kör eder.Romalı bir general olan Lucius, Publius'u da yanına alarak bir grup asker ile Çin'e kaçar.Vahşi Kazlar Kapısı ismi verilen yerde Hua An ile karşılaşıp tanışır.Birbirlerinin saygılarını kazanırlar.Tiberius da İpek Yolu'nu kontrol altına almak için büyük orduyla bir sefere çıkar.Hua An ve Lucius, Tiberius'u engellemek için güçlerini birleştirirler.

Türkçe altyazılı resmi fragmanı da şuraya ekliyorum.


*Diğer trailerı da ekliyorum.



Konusu dışında dikkatimi başka bir şey daha çekiyor benim.Bu kadar önemli oyuncunun yanı sıra ülkemiz Türkiye'den Emrah Yılmaz isimli oyuncumuz da yer almakta."Emrah Yılmaz da kimdir?Ama biz onu tanımıyoruz." diyen arkadaşlar için TR Sapphire Blue'nun Emrah Yılmaz ile yaptığı özel röportajı şuraya ekliyorum.Hem Emrah Yılmaz'ı kendi ağzından tanıyalım, hem de film hakkında önemli detaylar öğrenelim.Buyrunuz;


Evet, film hakkında az çok fikrimiz olduğuna göre şimdi Türkiye'deki şanslı iller, sinema salonları ve seansları neresiymiş hemen bakalım.Zira film 19 ilde vizyona girecek.Üç büyük ilden başlayarak, alfabetik sıra ile ekliyorum.

İSTANBUL
AVRUPA YAKASI 
ANADOLU YAKASI

ANKARA

İZMİR

AFYON

ANTALYA

BİNGÖL

DİYARBAKIR

EDİRNE

ELAZIĞ

GAZİANTEP

HATAY

ISPARTA

KAHRAMANMARAŞ

KOCAELİ

MUĞLA

SAKARYA

SAMSUN

UŞAK

ZONGULDAK

Bakın benden başkası size sinema salonları ve seansları gibi detayı vermezdi.O yüzden beni çok sevin.:D:D Ayrıca beni takip etmenizde yarar var.Zira pek fazla duymadığım etkinlik olmuyor.^^ Gidemesemde, şehir gözardı etmeksizin duyurumu kesinlikle yaparım.:)

Filme gidenler instagram, twitter gibi sosyal ağlarda görüntü paylaşırsanız #DragonBladeInTurkey tagı altında paylaşırsanız yeminle çok sevap point kasarsınız.

Bir sonraki harik haberli postta görüşmek üzere.
Fıstık Yeşili'niz sizi öpüyor.



*Kaynak: sinemalar.com, Tr Sapphire Blue Youtube sayfası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder