8 Kasım 2015 Pazar

CNBLUE in Turkey for ABU Song Festival -Part 1-


Bir önceki postta bekleme kısmını yazmıştım, şimdi asıl konuya giriş yapıyorum.Lütfen kemerlerinizi bağlayınız.
I wrote about 'waiting for CNBLUE at airport' and I enter subject.Please fasten your seatbelt.

Yong Hwa instagram üzerinden iki fotoğraf paylaştı Türkiye'ye gelmeden önce.Türkçe cümleler kullanarak hayranlarını sevindirdi.
Yong Hwa shared 2 pics on his instagram account before coming to Turkey.He wrote words in Turkish and he make happy his fans.


"Merhaba, ben Kore'den geliyorum." yazmıştı.Türk hayranların arasında doğal bir espri döndü."Merhaba, ben Kore'den geliyorum şimdi size rap yapçam Acun Abi." gibi.Hahahha.
"Hello, I'm coming from Korea." he wrote in Turkish.



"Turkish Fans! beni özleyeceğini biliyorum. (?)" yazdı.Büyük ihtimal 'beni özlediğinizi' demek istedi.:) İmla hatası var ama çok sevimli. :)))
"Turkish Fans!I know that you'll miss me (?)" he wrote.Probably he wanted to write "I know that you missed me." but there is clerical error. So sweet :)))


Jong Hyun Korece "Türkiye'ye gidiyoruz.Kaptan Jjong havalı görünmeye çalışırken" yazarak bu fotoğrafı paylaştı:
Jong Hyun wrote in Korean: "We're going to Turkey.When Captain Jjong try to look cool." and shared this pic on his instagram account.


Bu arada bende CNBLUE'nun gelme şerefine geleneksel afişlerimden yaptım:
Meanwhile I made one of my traditional poster for CNBLUE:


Havaalanı çok kalabalık.Dört göz CNBLUE'nun gelmesini bekliyoruz.CNBLUE Turkey sayfası bir çok hazırlığa girişmiş.Şekerler, büyük kocaman güzel afişler, çiçek buketi, pankartlar....Sanırım o hediyeler o gün değil de, daha sonra verildi.
Airport was so crowded.We waited that CNBLUE arrive there.CNBLUE Turkey fb fan page made preparations.Candies, big beautiful posters, corsage and banners...I think they gave that gifts another day.






*Ayrıca hayranların paylaştığı bilgileri twitterda #cnblueistanbulda tagı altında görebilirsiniz.
*Also, you can find details by fans with #cnblueistanbulda  (CNBLUEatIstanbul) on twitter.

Uçak iniş yaptıktan sonra onlar içeride beklerken hayranlar her kapı açıldığından çığlık atıp onlara el sallıyordu.Biz geride kalmıştık.Ben zaten CNBLUE'yu görmekten umudu kesmiştim.O nedenle arkalarda neler dönüyor onların fotoğraflarını çekiyordum.
Airplan landed.Fans screamed and wave one's hand for them when they waiting inside.We waited behind the crowd.I already lost my hope at the moment.I thought I can't see them.I was taking pics of fans.


Mesela bu el emeği göz nuru sevimli bir afiş.Umarım CNBLUE üyeleri görmüştür.Pek sanmıyorum.Çünkü adım atacakları yeri bile gördüklerinden emin değilim.
For example, this is handicraft poster...I hope CNBLUE's members saw this.But I don't think so.Because they even couldn't see ground.

Kapılar açıldı ve CNBLUE üyeleri çıktı.Yoğun bir gürültü vardı.İnanılmaz çığlıklar duyuyorduk.Kalabalık çocukların önüne yığılınca üyeler çıktıkları kapının yanındaki cam bölmelere yakın yürüdü.Bende o yöne doğru koştum diğer hayranlar gibi.Fakat elimden geldiğince geride durmaya çalıştım.Elimle üstüne gitmeye çalışan kızları engellemeye çalıştım.Gerçek anlamda diğer kızlara inanamadım.Çocukların üzerlerine saldırdılar resmen.
Opened doors and CNBLUE members went out.It was so noisy.We've heard incredible screams.They walked close to the glass pane.I walked there as another fans.But I stay behind as long as.


Çektiğim fancamden bir kaç ekran görüntüsü paylaşacağım;
A few photos from my fancam:





Min Hyuk'u gördünüz mü??? Jong Hyun nereye, o oraya. hahaha. Kıyamam o çok ürktü bence kalabalıktan.Çok şaşırdılar çünkü bu kadar kalabalık hayran topluluğu beklemiyorlardı.
You saw Min Hyuk???He followed Jong Hyun. Hahaha. They shocked because they didn't expect so many fans in Turkey.






Geliyor gönlümün efendisi...........
Ben ex oldum.Error verdim.404 not found.Fatal Error.
He is my heart lord and coming.........
I'm dead.Error.404 not found.Fatal Error.



Burada kalp ritmim hiç normal değildi.
My heart beat wasn't normal at that moment.




Bu kısımda "Allah" demişim.Aslında "Allah ezilcez" diyecektim ama.:D:D Cümlenin devamını getirememişim.Tam da o anda zaten CNEmotional arkadaşımız benim mükemmel bir derpimi yakalamış.Başka bir arkadaş onu paylaşmış ama gülmekten geberdim.Herkes derpin bile tatlı diyordu ama o ne biçim surat ifadesiydi ya.Angry Birds emojisinden beterdim:D Boşuna aramayın kaldırtım ehehhe. 104 fav, 64 rt'den sonra geç oldu ama:DD:D:
* "Allah" diyen fangirl vine'ı için; Tık.

I said "Geez!".Essentially, I wanted to say "Geez!We'll crushed!" but:DD:D:D:D: I couldn't continue my words.



Anlatmam gerekirse; 
Oldukça kalabalıktı.Bunalmıştım.İlk defa bir havaalanı karşılamasına gidiyordum.Ve ilk defa bu kadar kalabalık olmuş bir havaalanı karşılaması.Biraz nefes almak istemiştim.Boş bulduğum bir yere adım attım.Bir kaç saniye sonra üzerime doğru 1-2 siyah giyimli güvenlik görevlileri geldi.Ama bilincim yerinde değildi. :D Kafasındaki şapkayı görünce güvenlik görevlilerin arasındaki kişinin Yonghwa olduğunu anladım.Yonghwa'nın önüne yürümek yerine öylece kaldığım için sanırım güvenlik görevlileri müdehale etmediler.Yonghwa ona uzatılan hediyeleri göremedi bile.O kalabalığa 13 saat sonra uçak yolculuğundan inmiş nasıl görsün zaten?Bir an önce kendini yatağına atmak istiyordu bence.
If I should narrate:
It was quite crowded.I'm overwhelmed.I went to airport pick up first time.And you believe me, it was crowded first time!I wanted to take breathe.I found empty place and I walked there.A few seconds after, 1 or 2, security officers walked towards me.My consciousness was not in place hahaha. I saw that he is Yonghwa when capped one walked.Security officers didn't prevent me.I think I didn't nothing and just  I stay.Yong Hwa couldn't see that gifts by fans.They came after 13 hours.How can see they?I think they wanted to sleep on their beds.

Yakınıma geldiğinde geri çekildim ki rahatça geçip gitsin diye.Yani hafızamdakiler bunlar:D Gerçekten bütün fancamlerde Yonghwa'nın en rahat geçtiği kısım orasıydı ya.:D:D  Çünkü tüm bilinçli hayranlar oraya toplanmış gibiydi.Herkes Yonghwa'ya karşı çok korumacıydı.


İlk defa, kendi çektiğim fancamleri paylaşıyorum.Buyrunuz:
I share my fancam with you first time. :)




Bu postlukta bu kadar.Diğer paylaşımları sonra yapacağım.Takipte kalın. :)
Let's meet my next post.
P.S: You know my English is not so good.I just I wanted to share wih you.^^

Fıstık Yeşili
Pistachio Green


*Kaynak: CNBLUE Turkey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder