1 Aralık 2015 Salı

CNBLUE/Scandal are in Turkey for ABU Song Festival -Part 2-


Ertesi gün (28 Ekim) öğleden sonra saat 4 gibi CNBLUE'nun Kongre Merkezinde provada olduğunu öğrendik.O sırada İstanbul'da Kübra, Selen, Jewelbet ile geziniyorduk.Hadi gidelim, dedik ve Kongre Merkezi'ne gittik.
Nest day (October, 28)  we learned they are at Congress Center rehearsal as the afternoon 4pm.I was traveling with Kübra, Selen, Jewelbet at Istanbul.We said "Let's go!" and we went Congress Center.

Öğle saati olmasına rağmen hayranların bazıları gelmişti.Yalnız değildik.Kongre Merkezin'in VIP girişi: (TRT çekimlerinin yapıldığı,  yurt dışından gelen misafirlerin ve idollerin girdiği ön kapı)
Some of fans came although the noon.We wasn't alone. VIP entry of Congress Center:
( TRT was made broadcast and this is the door used by guests arriving from abroad.)





Kırmızı halı için bekliyorduk fakat halı mavi çıktı.Hahaha.

We waited for red carpet but red carped was blue.Hahahha

Ayrıca Kore, Japon ve Türk bayraklarını görebiliyorsunuz değil mi?Katılan tüm ülkelerin bayrakları uzun halının iki yanına yerleştirilmişti.Ünlüler oradan geçti mi bilmiyorum çünkü hayranları diğer kapıdan içeri almışlardı bile.Ama yabancı ülkelerden gelen misafirler oradaydı.O halıdan onlar yürüdüler.
Also could you see Korean, Japan and Turkey flags? Flags were placed o both sides of the carpet.I don't know that Idols walked there.Because fans entered other door.



Bu da kapıya yakın bir platform.
O akşam, orada TRT röportajları vardı.Hatıra fotoğrafı çektirmek için de ideal bir yerdi.Bu fırsatı kaçırmadım.
It is a platform near the door.That evening, there are TRT interviews there.It is ideal place for commemorative photo.I seize the opportunity.:D

Burası da hayranların içeri alındığı kapı:
Fans enreted with this door.





Program başladığında, inanılmaz bir açılış gösterisi yapıldı.Herkes küçük dilini yuttu.İtiraf etmeliyim bu kadar mükemmel bir gösteri beklemiyordum.Sizde izleyin.Belki hak vereceksiniz bana.
It was amazing opening when program started.Everybody gulp down.I should confess, I didn't wait such a show.You watch.Maybe, you agree with me.

*Tam değil.
*Not Full





İki sunucu vardı.Engin Hepileri ve Ece Vahapoğlu.Ece V. yabancı izleyiciler için İngilizce tercümanlığını üstlenmişti.O akşam, kapıya gelene kadar sunuculardan haberim yoktu.Engin H. çok sevdiğim bir oyuncudur.Ayrıca karizmasına değinmeden de yapamayacağım.Sahneye çok yakışıyordu.
There are 2 MC; Engin Hepileri and Ece Vahapoğlu.Ece V.  was English interpreter.That evening, I didn't know who is MC until I am there.Engin Hepileri is on of my favorite actors.Also, his charisma is....Voah.He is very good on stage.

( Engin Hepileri )
Bir kaç görüntü ve fancam çektim.Sizlerle paylaşmak istiyorum.
I took some pics and fancams.I want to share with you.


Afkanistan / Afgkhanistan
Mozhdah Jamalzadah - Ghoroore Tu, Shikaste Ma
(Senin gururun, Benim zehrim)

Kostümü kesinlikle harikaydı.Sesini de beğendim.Anlamıyordum sözleri fakat çok etkileyiciydi.
Her costume was really wonderful.I like her voice.I didn't understand lyrics but it was impressive.


Maldivler / Maldivs
Mariyam  Unoosha -  The Maldives Song
(Maldivler Şarkısı)

Harika bir şarkıydı.Hiç kimse yerinde duramadı.Davul çok iyiydi.Kıyafetleri çok şirindi.
*Davuldaki kişi bana neden Twilight Jacob'ı hatırlattı?AHHAHAH
She was wonderful song.Everybody couldn't stop in them place.Drum was so good.Their costumes so sweet.
* Why was he remind of Twilight-Jacob who drummer person to me?


Kazakistan / Kazakhstan
Dimash Kudaibergen - Daididau
(Daydi Day)
İnanın, canlı dinlerken daha çok etkileniyorsunuz.Böyle eliniz ayağınız titriyor.Öyle bir sesi var ki.Her şeyi bırakıp ağlamak istiyorum.Herkesi kendine hayran bıraktı.
Kesinlikle bant kaydı değildi ve zaten oradaki insanları nasıl etkilediğini çığlıklarımızdan anlayacaksınız.
Giderkende "Teşekkür" dedi.Çok tatlı söyledi haha.
Believe me, you so be affected when you listen live.Your hans judder.His voice......Almost, I wanted cry.He charmed everybody.Not playback.
He said "Teşekkür" (Thank you in Turkish) while he went. :)


Makau / Macau
Ma Man Lei&Kyla - Beiduibei
(Arka Arkaya)
Sahneye eli cebinde geldi.Rahatlığından mı yoksa özgüvenden mi anlayamamıştım ilk...Özgüvendenmiş dinledikçe anladım.Ayrıca eli cebinde öylece durduğu zaman oldu.Fakat hiç yadırgamadım.Harikaydı.
She was amazing and cool.


Hindistan / India
Sanjeevani Bhelande - Radiant Ruby
(Isıtan Yakut)


Bir an Hindistan filmi izliyorumda sahneye bir çok kişi dans etmeye gelecek gibi hissetmiştim:D Shahrukh Khan gelse hayır demezdim.:D
I didn't say "No" if Shahrukh Khan came. :D

Vietnam 
Dinh Manh Ninh -In The Music Tonight
(Müzik Gecesinde)


Beklediğimden daha enerjik bir şarkıydı.Çok eğlenmiştim.Hareketleri çok şirin.Şarkıdaki ingilizce sözler çok tanıdık geldi fakat hatırlayamamıştım.
Song was vibrant than I expected.I had a lof of fun.His movements so sweet.





















Japonya / Japan
Scandal - Sisters
(Kız Kardeşler)


Çok şirinlerdi, güzellerdi ve inanılmaz bir enerjileri vardı.Sadece bir kaç şarkılarını dinlemiştim fakat onları araştırdım.Gerçekten harika bir grup.Umarım başarıları devam eder.Unutulmaz bir geceye dahil oldular.Giderken "Hoşçakal" deyişi yok mu?Nasıl yenir bilemedim bu kızlar:D
They was so sweet and they had good energy.I listened their some songs but I researched them.Really amazing group.I hope their success cotinues.They included memeroble night. She said "Hoşçakal" (Goodbye in Turkish).



Endonezya /  Indonesia
Zahra Damariva - Tak Kembali
(Geri Dönüş Yok)
Çok etkileyiciydi.Dumanlar arasında geldi.Elbisesi ve saçları çok güzeldi.Sesine de bayılmıştım.
She was so impressive.She came with fumes.Her dress and hair really so beautiful.I like her voice.


Hong Kong / Hong Kong
Vivian Koo - Accept The Part
(O Kısım Kabul)
Elbisesi çok güzeldi ama ışıkların azizliğine uğradı diyebilirim.Malesef.Güvensiz başladı şarkıya ama şarkıyı daha sonra gözleri dolarak söyledi.


















Kore / South Korea
CNBLUE - Cinderella
( Sindirella) 


Belkide fan olduğum süre boyunca bir daha böyle bir şans bulamayabilirim ama ben CNBLUE performansını canlı izledim!Çok uzaktaydım fakat inanın video-fancam izlemekten çok farklı.Bir kaç adım ötende olduğunu biliyorsun, yanına gitmiyorsun ama karşında olduğunu biliyorsun.Harika bir histi.Umarım bir gün tüm Boice'lara bunu yaşamak nasip olur.Ben Boice lakabını haketmiyorum.Onlara dair bir çok şey biliyorum.Debut yaptıklarından beri takip diyorum ama kendime hala Boice diyemiyorum.Çünkü gerçek Boice'a haksızlık olur.Böyle düşünüyorum.Ama CNBLUE'nun ve Yonghwa'nın benim için yeri kesinlikle ayrıdır.Havalanında onunla burun buruna gelmek kalbimi eritti diyebilirim.
Maybe, I can't find such an opportunity as long as I'm fan.But I watched live performance of CNBLUE! I was so back but you believe me, it was so different from video or fancam.You know that they are just a few steps ahead...You don't go near them.It was amazing feels.I hope all of Boice live it.I'm not Boice but I love incredible them.CNBLUE and Yonghwa are special for me always.Specially, I can say...I melt when I encounter with Yonghwa at airport. :D:D

Türkiye / Turkey
Murat Dalkılıç - Katilimiz Olursun


Her zamanki Murat Dalkılıçtı.Harika bir performanstı.Salondaki herkes kalkıp dans etmiştir diyebilirim. :D:D Çok yorum yapmama gerek yok sanırım, eğer bu yazıyı okuyan yabancı bir hayransan mutlaka Türk Murat'a şans vermelisin ve şarkılarını dinlemelisin! :D:D 
Murat Dalkılıç was as always.Great performance! I can say everybody danced in saloon.
If you are int. fan...Really you should give chance and should listen songs of Murat Dalkılıç. :D:D

*Ne yazıkki Malezya'dan gelen sanatçıya dair bir görüntü elimde yok.Neden yok bilmiyorum :( Çok üzüldüm sonradan. :(
*I didn't took  stage who person came from Malaysia.Why?I don't know but I'm so sad.


En önemlisi de, TRT yaklaşık bir hafta önce ABU Song Festival'in TRT yayınını yayınladı.Buradan izleyebilirsiniz;
TRT shared ABU Song Festival.You can watch there:


Bu psotlukta bu kadar.Bir sonraki CNBLUE ve Scandal içeren postta görüşmek üzere.Bir sonraki postun konusu CNBLUE ve Scandal'ın sosyal medyadaki, Türkiye paylaşımlarını ele almayı düşünüyorum.Umarım üşenmem:D
Post is end.See you later with CNBLUE and Scandal post.I think, I'll write about sharing of CNBLUE/Scandal on social media at Turkey.I hope I don't hang around. haha :D:D

*P.S: My English is not so good but I want to share with you about that.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder