4 Aralık 2015 Cuma

Wait What?


Şimdi siz burada bu postu görünce "Bu kim beğ?" diyebilirsiniz ama ilk günden beri buradaysanız ve takipteyseniz arkadaşlar bende burada yazı yazıyorum. yazıyordum. yazacağım?
Kabul edelim en son attığım post haziran 2014 bir yıldan fazla olmuş birde oturup hala buralara uğramıyorum yada yüzsüz gibi gelip yazıyorum ama BENANA.

Öncelikle bu kız nerelerdeydi diyeniniz olursa üniversite denen illetteydim hala oradayım ve bir süre de orada olacağım ama olsun arada gene gelirim ve beni görmek isteyen falan olursa sözüm söz bu sefer 1,5 yıl uzatmayacağım arayı.

Ama bir açıklamada getirmem gerekirse fangörl olmayı unuttum ve tekrardan nasıl dönerim bir çıkış yolu bulamadım bu yüzden de pek bir şeyler yazamadım FAKAT tekrardan öğreniyorum ve şimdi kabul edelim bu işe geri dönmek için MAMA ve BTS kadar güzel iki konu olur mu? üstelik ikisi de çok güzel ve bolca gıybet barındırırken?

Şimdi hepimizi "OOOO BTS ALIRIM BİR DAL" dedirten en azından beni dedirten güzel konumuzdan giriş yapmak gerekirse öncelikle belirteceğim bu çocukları tanıyın. Çünkü güzeller, hoşlar, yaptıkları işler güzeller ve bias listenizi altüst edebilirler bir fangörl/fanboy başka ne ister ki bu hayattan?

Bu güzel arkadaşlarımız baya hoş bir kliple geçen günlerde yeni MV'leri bile beraber albümlerini piyasaya sürdüler ki şarkılar güzel arkadaşlar. özellikle 'RUN' dinlemeden günümü rahat geçiremez hale geldim. Çıkış şarkısı her zaman en gözdedir çünkü.
Bu arada belirtmek isterim ki her albüm de bir INTRO ve OUTRO yapmaları tam SA ve AS gibi güzel, hoş ve samimi yani dinleyin dinlettirin ve sevin.

Üyerli tanıtmak gibi bir olaya girmeyeceğim büyük ihtimalle uğurlarına sayfalarca yazı yazmış insanlar vardır zaten ve ben fazla üşengecim o yüzden sorry not sorry.
HE AMA İLLA DİYOSANIZ Kİ AZ BİR ŞEYLER DEYİ VER

Diyemem çünkü baya sürer bu posttanda MAMA'yı atar BTS'e özel kılar basar giderim. ama V, jimin çok şeker rap monsta tam bir bad boy havasında silly boy ve geriye kalan üyelerimiz sizi şu moda sokuyor:


             


Aslında hepsi bu moda sokuyor ama konumuz bu değil. her neyse BTS hakkında daha fazla konuşmadan şuraya ARMY'lere beyin yaktıran baya konu işlenen ilginç ve güzel MV'yi sallıyorum


                                     

İzleyip izleyip desarj oluyor insan beeğ.

Bu arada ARMY'lere beyin yaktıran dedim çünkü klip biraz gördüğünüz üzere değişik. sahneden sahneye geçiyor, ilginç işler gerçekleşiyor, anlamlı bakışlar oluyor falan o yüzden azıcık ERROR verdi izleyen herkes türlü türlü teoriler üretti eh kolay gelsin?

Gelelim işin en civcivli kısmana GIYBET.
Eğer benim gibi bir insansanız gıybet sizin için baya zevkli bir olay olabiliyor çünkü kabul edelim BAYA ZEVKLİ yani bir nedeni yok zevkli işte. Tabi bunu insanların hayatını karartmak amacıyla kullanmadığınız sürece. gıybet ile aramdaki duygular anlatılmaz yaşanır o yüzden bu paragraftan anlayabildiğiniz kadar anlayın beni lütfen.

Ben buraya MAMA falan dedim ama araya hoşuma giden konular da serpiştireceğim neden? çünkü yapabilirim.

First thing first tabi ki EXO şimdi bunu okuyup ay EXO-L bu diyerek ezikleyen olursa ben şiddet yanlısı bir insanım arkadaşlar yumruklarım acımam. Aramız da beyni olanlarda var ki aslında baya da büyük yoğunlukta ve tatlı insanlarız ve alınan EXO-L'ler varsa lütfen gençler kendinize çeki düzen verin suyu çıktı. Evet herkes benden nefret ettiyse devam edelim.

Hepimiz biliyoruz ki EXO yeni bir albüm yayınlayacak ki bu ne yazıkki bir yılbaşı, christmas, yeni yıl ve zımbırtısı albümü arkadaşlar sizi bilmem ama suyu çıktı bence? yani tadında bıraksak? her sene yeni şarkılarla kutlamak zorunda değilsiniz.Ben yılbaşı konsepti dışında ayrılışların, iç burukluklarının ortada olmadığı bomba gibi bir albüm beklerdim ki bence bir çoğumuz da bekliyoruz ve hak ediyoruz. Yani şimdi "ulan albüm işte beğ doyumsuz" diyorsunuzdur ama ben bunu tüm gruplar için düşünüyorum TTS'te aynı konsepte çalışıyor ve MV'leri yayınlandı bile tamam kızlar güzel, şarkı hoş ama bir yılbaşı da bu kadar sevilmez be.Yani chill k-pop chill.

AMA GENE DE ALBÜM ALBÜMDÜR KANKALAR.
O yüzden oreolu milka gibi, mandalina gibi, sabah 8 dersinde ki kahve gibi, gözümüz gibi bakıp seviyoruz.

Gerçi ben içinde 'Drop that' barındıran bir albüm beklerdim fakat sanırım iki ana şarkı var? ama belki başka şarkılarda olur? he olmaz mı? çünkü lütfen yani 'Drop that' güzel, ritimler güzel, eğlendiriyor, CHEN MÜKEMMEL, sehun ve chanyeol'un rapi gayet hoş plus xiumin denen şey aşırı şeker ve rapi güzel ve sesi güzel YANİ GÜZEL.

Ayrıca EXO ilk kuzey amerika turunu çıkacak ki bu bizim bebeler ve oradaki fanlar için çok güzel bir haber bilin bakalım kimin için değil??!

Arkadaşlar ben bunların showlar da arada bir 'toki' demesi ve 'ay kardeş ülkemiz yaağ' modlarında gezerek gönül fetetmesine aşırı kılım. kardeşsek gelin? toki? hani istanbul? dünyanın en güzel şehri falan? YAZIK ULAN BİZE. Tabi ki bu yazıklık durumu tüm fan grupları için geçerli çünkü her bir grup için ayrıca isyan ediyorum ben kısacası üzülüyorum çok üzülüyorum bir gün tur listelerinde "ulan böyle birşey de" var diye hatırlayacakları günü bekleyeceğiz artık napak.

Bu arada yazının tam bu kısmında fark ettiğim kadarıyla tahminimden uzun olacak bir post oluyor ama bir daha ne zaman vakit bulurum bilmiyorum ve düşüncelerimi  yazmak istiyorum çünkü zevkli ve şimdiye kadar "NE DİYOR BU BEĞ?!!" diyerek kapatmayıp okuduysanız ve devam ediyorsanız yazının ortasında size kocaman bir teşekkür edip devam ediyorum.

MAMA'dan giriş yapmak ister misiniz artık? çünkü ben isterim ama konuyu bozmadan EXO'nun perfromansından girip devam edeceğim çünkü o konuyla ilgili demem gereken şeyler var demezsem ÇATLARIM.

Bir kere güzeldi gerçekten ama sizin de gülesiniz gelmedi mi? çünkü ben baya güldüm yani tamam 'lightsaber' güzel bir şarkı ama neden ışın kılıcı var sehun ve jongin de? çarptıkları anda jongin dekinin sönmesinden bahsetmicem bile hfgjhskjs
Sanırım beni tatmin etmedi. Sarkıyı star wars temasından çıkardığım da gayet güzel bir şarkı ama ikisini bir araya getirince böyle oturmuyor yani çok daha mükemmel şeyler beklediğim için sanırım çünkü  Han soloyu ve chewie'yi görünce ağladım ben arkadaşlar tatmin olmamam normal ve benim gibiyseniz sarılmak ister misiniz?

Devam etmeden ödül alan tüm gruplara ve bunun için uğraşan fanlarada kocaman alkışlar göndereceğim ki ödüller bence yerindeydi bunun için boş boş fan war yapmıyorsunuz dimi? ayrıca pet shop boys vardı *kalpkalpkalp*

Şimdi buraya oturup her bir performans için ayrı ayrı yorum yapmayacağım göze batanlar ve canımın çektiklerinden bahsedeceğim sadece çünkü bence yapılan her şey güzeldi hatalar olsa da olmasa da ne olursa olsun senin karşında ki adam sen 5 dakika gör diye aylarca çalışıyor o yüzden hepsine saygı gösterip "HELAL BEĞ" diyerek yolumuza devam edelim.

2NE1 sanırım baya ses getirdi bu MAMA'da çünkü yani bir kere 2NE1 olarak geldiler bu yeterliydi zaten. bence çok iyi yaptılar çünkü vakti gelmişti ben özledim be hatunları.
Ve bu noktada netizenlerin sorunlarını ne anlamıyorum cidden bom'un üzerine o kadar gitmeye ne gerek var? Anlamsız. Bakın zaten olay kapanmış zaten açıklaması yapılmış neyin tribindesiniz? Anlamıyorum ve umarım anlamam da çünkü o kadar mantıksız bir insan olursam kendimi vururum.

Gelelim minzy'e estetik yaptırmış. Eee? bizi ilgilendiren nokta nerede? Minzy babanızın kızı mı? arkadaşınız mı? hayatınıza dair ilişkisi olan biri mi? Hayır. o zaman sizene? Siz hatunun sesini dinliyorsunuz yani onu yüzüne, vücuduna yaptığı şeye karışamazsınız. Bir insan kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle olmalı. He estetik olayı iyi mi? Hayır bence ama bu onun yada estetik yaptıran her insanın hayatı ve beni yada bizi, sizleri, başkalarını kısaca dış kapının mandallarını ilgilendirir mi? Hayır. o zaman konu kapanmıştır.

"CL o basenler ne yağ ağahaha" diye bir yorum gördüm ve çıldırdım. kısa bir özetle Adele neden zayıf değil diyor musunuz? Hayır. o zaman CL'de diğer tüm sanatçılar da isterlerse 200 kilo olurlar kimsenin de bu konuda söz hakkı yok.

Dara'nın bir cakası yok bu törende her zaman ki dara ama biri şu kadına artık yaşlanmasını söylesin çünkü unutmuş ve şahsen benim gibi 20 yaşında göstermesi BAYA KOYUYOR.

Gelelim şu 'erken gidenler' konusuna arkadaşlar bakın bu bir tören ve sonuna kadar kalmalısın ama kimse kendi işinden ödün vermez dimi? yani erken ayrılanlar zaten zevkine gitmemiş o yüzden öyle büyük mevzu yapmaya gerek yok. üstelik sizin idolünüz böyle güzel bir şey yaptıktan sonra hiç gerek yok.

                                       


                                       

Bu arada o chanyeol'e dönüp "evet bunu yaptım" der gibi kafasını sallama sahnesinde siz de kendinizi kaybetmediniz mi? ve sehun'un o şoka girip sakin kalma çabası = her bir fangörl/fanboy çünkü yani ben olsam bende öyle olurum sanırım sanki seungri her gün kucağıma oturuyormuş havaları falan.

MAMA, albümler ve gıybetler derken benim k-pop ile ilgili konularım bitti şimdi size ufak bir şey demek istiyorum.
Ben bir zamanların en çılgın fangörlerinden biri olarak konuyu unuttuğum ve unutma konusunda zirve yaparak şifrelerimi unuttuğum siteler bile oldu ve burda yılın görgüsüzlüğünü yaparak kendi reklamımı yapacağım çünkü bloglar bunun için değil mi?

tumblr: jewelbet.tumblr.com
we heart it: weheartit.com/jewelbetsy
askfm: ask.fm/Betulsepik
twitter: twitter.com/jewelbet

Beni bu adreslerden takip edebilirsiniz, mesaj atabilirsiniz, güzel bulduğunuz şeyleri atabilirsiniz ki yeni sayfalar, kişiler keşfetmek istiyorum ve bunun için sizden yardım dileniyorum.
Ve ayrıca değişik müzik, film, dizi ve oyun önerileriniz olursa kapım sonuna kadar açık falan değil çünkü kapı falan yok dilediğiniz gibi gelebilirsiniz.

Bu postu sonuna kadar okuyup benimle kaldığınız için teşekkür ederim ve yukarıda ki konu için yardımlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim. Hepinize bol mavili hayatlar *kalpkalpkalp*

*Şuraya cicili bir jewelbet temalı resim bulunca koyarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder