17 Şubat 2016 Çarşamba

#Etkinlik İstanbul Boğaziçi Üniversitesi Korean Society Tanışma Çayı (18 Şubat 2016)


Herkese merhabalar.
Şans eseri bir etkinlik görmüştüm günler önce, son dakika olacak ama haber vermek istedim.Hoş böyle bir günde de limoni olacak... Kötü şeyler olduğunda kafam dağılsın diye bir şeylerle uğraşmam, uzun süredir beni tanıyanların bildiği bir şey aslında...Neyse...Etkinlik postu bu içsel post değil, dökülürsem devamı gelir.......

Boğaziçi Üniversitesine ait olan topluluk sayfası Boğaziçi Korean Society'nin bir etkinliği var.Etkinlik BÜ NH001 kuzey kampüsünde saat 17:00'da yapılacakmış.Etkinlik ne yazık ki Boğaziçi Üniversitesi öğrencilerine yönelik fakat ileride herkese açık etkinlikler yapılabileceğinden bahsedildiği için linklerini verdiğim sayfaları takip etmekte yarar var.^^


Detaylarının çok paylaşılmadığı bir etkinlik olsa da, paylaşılan fotoğraflarlada az çok tahmin edebileceğimizi düşünüyorum.Etkinlikte Kore çayı ve şekerlemeleri de ikram edilecekmiş bu arada.Sohbet arasında iyi gider.Zaten tanışma çayı olduğundan koyu bir sohbet olacağa benziyor, bir nevi 5 çayı...


Ben orada bir Super Junior albümü gördüm ya müsait bir yerde bayılabilirim yani her an.Masaların üzerinde minnoş, Kore'ye dair eşyalar görüyorum.Çekiliş mi,  satılık mı olduğuna dair ne yazık ki bir bilgim yok.Sürpriz bir etkinlik desem yeridir. 

Etkinliğin linkini de şuraya bırakıyorum; Tık. 



Evet, kısa bir postun daha sonuna geldik...Ama.

Ankara'da bugün yaşanan acı olaydan dolayı çok üzgünüm.Bu postu yazıp yazmamakta kararsız kalmıştım şimdi etkinlik görecek hal mi kaldı diye...Açıkçası kafa dağıtmak için yazdım.Belki kafa dağıtmak için girip okumak isteyen olur ne bileyim.Öyle işte.

Umarım en kısa zamanda kara bulutlar Türkiye'nin üzerinden uzaklaşır...

*Kaynak: Boğaziçi Üniversitesi, Boğaziçi Korean Society

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder