7 Ağustos 2018 Salı

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #28


Herkese merhabalar!

Uzun zaman oldu yine size bu tarz postlardan atmayalı. Aslında yaz aylarında eve kapanıp "Ne izlesem?"  dediğinizi bildiğim için özellikle yaz aylarında yazmam gerektiğini düşünüyordum ama meşguliyetten yapamadım. 

Bu nedenle hemen konuya dalarak, Ağustos ayı dramalar hakkındaki yazıma giriş yapıyorum.

  Protect The Boss, Secret Love, Kill Me-Heal Me, Entertainer dramalarından; Fate filminden tanıdığım Ji Sung; Rooftop Prince, Hyde Jykyll and Me, Jeaolusy Incarnate dramalarından tanıdığım Han Ji Min'in olduğu 16 bölümlük drama Familiar Wife:


   1 Ağustos'ta başlayan dramanın konusuna bir göz atarsak; bankada çalışan Cha Joo Hyuk, Seo Wo Jin ile 5 yıldır evlidir. Beklenmeyen bir durum ile karşı karşıya kalan Joo Hyuk, bir seçim yapar ve bu seçim ile karısı Woo Jin başta olmak üzere diğer bir çok insanın hayatını etkiler.

  Açıkçası ben bu başrollerden oyunculuk konusunda gram şüphe duymuyorum. İkisi aynı dönemlerde hemen hemen aynı konuya sahip dramalarda oynamış fakat Han Ji Min ne yazık ki Kill Me Heal Me'nin popüleritesine yetişememişti. Her neyse umarım bu drama cidden başarılı olur - ki reytinglere bakarsak iyi gidiliyor- .

 Trailerları şuracığa bırakıyorum:





 Başrollerinde Oh My Ghost dramasından tanıdığım Lee Ha Na; Spy Myeongwol, Need Romance 2, Nine-Nine Times Travel, The Three Musketeers, The Time We Were Not In Love, Goodbye Mr. Black dramalarından; Miss Granny The Target, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Lee Jin Wook'un olduğu Voice 2:


  11 Ağustos'ta başlayacak olan drama, 112 acil çağrı merkezinin etrafında dönecek. Bir suçun meydana gelmesinin ardından 112 acil servisi suçluları kovalamaya başlamasıyla başlıyor dizimiz. ^^

 Başrol erkeğin neredeyse tüm dramalarını izlediğim için, yine oyunculuğundan gram şüphe duymuyorum. Voice 1'i henüz izlemedim ama sanırım bu seri izlemeye değer bir seri. :) Fragmanlarını şuracığa koyuyorum ki drama hakkında az da olsa bir fikriniz olsun.

 

 The Princess' Man, Cheogdamdong Alice dramalarından tanıdığım Park Si Hoo; Princess Hours, The Fugitive Joseon, Emergency Couple, The Girl Who Sees Smells dramalarından tanıdığım Song Ji Hyo'nun olduğu  Lovely Horribly:


   13 Ağustos'ta yayınlanaca dramanın konusuna bakacak olursak; aynı anda ve zıt kaderlere sahip Philip ve Eun Soo'nun yaşamlarını konu alan bir drama. İkisinin yaşamları aslında birbirleriyle bağlantılı. Birisi mutluyken diğeri hep mutsuzdur. Philip bir Top stardır ve çok iyi bir şansa sahiptir. Eun Soo ise tam tersi şanssız bir senaristtir. Bir gün birlikte çalışmaya başlarlar ve gizemli şeyler olmaya başlar.

 Ji Hyo'nun oyunculuğu konusunda biraz şüphelerim var lakin Si Hoo için izlemeye değer diye düşünüyorum. Zira romantik komedinin korku ile harmanlandığı bir dizi. ^^ Teaserlar bana kalite barındırdığını düşündürdü ama ya siz ne dersiniz?

   


 The Musical, Phantom, School 2013, Big Man, Heart to Heart dramalarından Cyrano Agency, 11:00 AM filmlerinden tanıdığım Daniel Choi'nin; Dream High, Entertainer dramalarından ve Secretly Greatly filminden tanıdığım Park Eun Bin'in olduğu drama The Gost Detective:


 Le Da Il daha önce orduda yer alan özel bir araştırmacıdır. Fakat ordudan bir ihbar davası nedeniyle terhis olur. Jung Ye Wool de onun korkusuz yardımcısıdır. Küçük bir kardeşin ölümünü çevrelemiş gizemli bir olayı çözmek için birlikte çalışırlar. Ayrıca ikili, hayaletlerinde olduğu davaları çözmeye çalışırlar.

 Şu an için 29 Ağustos'ta yayınlanacak olan drama için herhangi bir trailera denk gelmedim ama ilerleyen günlerde sizler için eklemeye çalışacağım buraya. :) Ben de heyecan ile bekliyorum dramayı. ^^

 Ağustos ayı dramalarını sizlerle paylaştığıma göre artık gitme vakti. ^^ Hoşçakalın. Umut ediyorum ki, Eylül ayı dramalarında buluşalım. :)

- Fıstık Yeşili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder