9 Ağustos 2018 Perşembe

MUMUSO SAHTE BİR MARKA MI?


Merhaba!

Instagram'da takip ettiğim birisinin storysinde gördüğüm bir konu hakkında konuşmak istedim. (Ne yazık ki isminin olduğu bir SS yok, alamamışım o nedenle kaynak belirtemiyorum çok üzgünüm).



 Evet, gördüğünüz gibi iddia epey sert. Haberlere çıktığı için iddianın bir tık üstünde gibi duruyor aslında. Hem de The Korea Times gibi bir yerde yer verildiyse... 

 Güney Kore mallarının kalitesine güvenim sonsuz iken birden böyle bir şey okuyunca afallamadım değil. Yani takip ettiğim başka bir güzellik uzmanının sırf kendi ürünlerinin üretimi öncesinde Güney Kore'ye gidip işlerin nasıl yapıldığını detaylı şekilde öğrenip, story-live olarak yayınlamasından sonra bu haber ardından resmen tökezledim. Aslında Güney Kore'ye olan bu sonsuz güvenimin kullanıldığını öğrenmek kendimi salak gibi hissettirdi. 

 Sonuna dek güvendiğimiz markaları satın aldığımızı düşünürken aslında satın alınan paketin arkasında yalan yanlış bir şey yazıldığını hatta paket üstünde yer alan adreslerin bile kafadan atma olduğu şüphesi bile beni rahatsız etti.

 Bu konuda tweet atmamın ardından olay arkadaşlarla aramızda MINISO'ya kadar bile gitti. YOYOSO da gerçek mi şüphesinin kalbimizin en nadide yerine oturmasına ne demeli? 

 Eğer gerçekten "Çin malı kalitesizdir" düşüncesini egale etmek için yapılan bir şeyse bu... Cidden çıldırtmalık. Siz ne düşünüyorsunuz? :(

- Fıstık Yeşili

1 yorum:

  1. Gerçekten öyle mi yaa mumuso dan makyaj temizleme ürünü almıştım çok kullanmadm ztn ama bugün tekrar gideyim dedim mumuso kapatılmış yerine yoyoso açılmış .bende 2 tane 1 kerelik maske aldım ama şimdi böyle deyince korktum napsam acaba kullanmasam mı

    YanıtlaSil