27 Eylül 2018 Perşembe

#Etkinlik İzmir - Kore Kültür Festivali (7 Ekim 2018)


Herkese merhabalar!

Yine bir İzmir etkinliği ile geldim. ^^ Bu etkinlik, Mei ile daha önce gittiğimiz dans kursu On Studio ve Korece eğitimi de veren Uluslararası  Dalton Eğitim Kurumlarının düzenlediği bir etkinlik.

Etkinlik 30 Eylül 2018 pazar günü olup saat 12:00'da başlayacak.

EDİT: Etkinlik İzmir'deki kötü hava koşulları nedeni ile 7 Ekim'e ertelenmiştir.

Kore yemek yarışması, K-Pop Dans, Kore Kültür tanıtımlarının yanı sıra etkinlikte bir çok hediye verilecek. Kore yemek yarışmasına katılsam mı bende bilemedim ama sanırım bir şansımı deneyeceğim. Ya da ne derler, tecrübe edeceğim. Yani ödülde gözüm yok, rezil olmayayım yeter. :D

Etkinliğin olacağı adrese gelecek olursak; Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesinde gerçekleşecek. Eğer yerini bilmeyenler varsa bu konuda yardımcı olabilirim, bana ulaşmanız çok da zor değil. Twitter'dan @basturkmerve, Instagram'dan @basturkmerve hesaplarımdan bana ulaşabilir ve mesaj atabilirsiniz. 

Ayrıca etkinliğe gelemeyecekler için minik bir çekim yapmayı düşünüyorum. ^^ Her ne kadar duyuracak olsam da, Youtube kanalımdan da beni takip edebilirsiniz; 녹색tv.

Bir sonraki postta görüşmek üzere!

- Fıstık Yeşili


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder