20 Ekim 2018 Cumartesi

Papirüs Green "K-Pop Fotokart Cenneti!"


 Herkese merhabalar! 

 Sizlere müthiş bir haberim var. "Papirüs Green" K-Pop kağıt ürünleri satış sayfası ile karşınızdayım! Satış sayfasını öncelikle, üniversiteye yeniden başladığım için ek gelir olsun diye açtım. Harç ve kitap ücretlerim oldukça yüksek. Yani sizler de satın almasanız bile Twitter üzerindeki bu satış threadimi RT ederseniz minnettar olurum. Belki sizi takip eden kişiler satın almak ister. ^^

 Hemen sizlere yaptıklarımdan ve yapacaklarımdan bahsetmek istiyorum. İdol grupları için setler hazırlıyor ve Zebramo uygulaması üzerinden 'uygun' fiyata satışa sunuyorum. 





 Satın almak isteyen kişiler, Zebramo'ya üye oluyor sonrasında banka kartı, kredi kartı ya da ininal kart ile ürünleri satın alıyor. Ayrıca kargo için de Zebramo'nun PTT ile anlaşması olduğundan acayip uygun bir fiyata kapınıza geliyor.

 Şimdilik hazırladığım bir kaç set ürün yanında, "İSTEK" setlere de açığım. Nedir bu "İstek" setleri? 


 Özel mesaj yolu ile benimle iletişime geçiyorsunuz ve HD fotoğrafları bana iletiyorsunuz. Seçtiğiniz fotoğraf idollere ya da oyunculara ait olmak zorunda değil. Onların çektiği görüntüler ya da sizin/arkadaşlarınızın da olabilir. Birlikte kararlaştırdığımız setleri, uygun fiyatlarla hazırlıyorum ve Zebramo satış sayfama ekliyorum. Sizler de oradan normal ürünmüş gibi satın alma işlemi uyguluyorsunuz. 



 Setleri oluştururken genelde K-Pop albümü alamayanları da düşündüm. Mesela; genelde albüme ait teaser görüntülerini fotokart olarak hazırlıyorum. Lakin, istek sistemini ön planda tutuyorum. Mesela fotokart sayısı ve HD görüntüler size kalmış oluyor. Yani istediğim idolün fotokartları Papirüs Green'de yok diye üzülmeyin. 




 İlerleyen zamanlarda özellikle yıl sonunda K-Pop A3 ve mini fotokart boyutunda aylık bir takvim tasarımı eklemeyi düşünüyorum. Aylık mini fotokart takvimleri genelde season greetingslerde oluyor. Açıkçası ülkemize yurt dışından gelen bu ürünler en az 100 dolar-euro değerinde. Bu da Türk hayranlar için 600-700 TL arasında değişiyor. :( Ama Türk hayranlar için uygun fiyata handmade season greetings için varım diyorum. ^^ Hem kargo hem de ürün ücretlerini olabildiğince makul fiyatlarda satacağım. 

ÇEKİLİŞ VAR


  Ayrıca sayfamın tanınması için minik bir çekiliş düzenliyorum. Çekilişe katılmanız için gereken kurallar; 
- Papirusgreen Instagram sayfamı takip etmeniz gerekmekte.
- Instagramdaki çekiliş postuma en az (tek yorumda) 3 arkadaş etiketlemeniz gerekmekte!

Çekiliş 24 Kasım 2018; 23:59'a kadar sürecek. Ödül ise; 3 kişiye 'istediği' fotokart seti gönderilecek!

 Bu arada daha önce satışta olan ürünlerimden bazılarının görüntüleri bile var! İsterseniz aşağıdaki videodan daha önce sattığım, sahiplerine ulaşan ürünlere göz atabilirsiniz. 


- Fıstık Yeşili


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder