20 Eylül 2014 Cumartesi

Drama Dedikoduları #7


 Ardı ardına gelen üzücü haberlerden sonra sıkıntımızın azda olması geçmesi için bu postu şu ara yayınlayayım diye düşündüm.Bugün, Marry Stayed Out All Night, Dream High ve Manny dramasından bahsedeceğim.

 Başrollerinde daha önce Love Me Not, Innocent Steps, My Little Bride filmlerinde izlediğim Moon Geun Young; You Are Beautiful dramasında, Baby and Me filminde izlediğim Jang Keun Suk ve Bad Guy, Coffe Prince dramalarında izlediğim Kim Jae Wook olan 16 bölümlük 2010 yapımı drama diğer adı ile Mary Me Mary:



 Wi Mae Ri, borç batağının içince yüzen bir babanın kızıdır.Bir gün, ufak bir araba kazası sayesinde Kang Mo Kyul isimli bir müzisyenle yolları kesişir.Mo Kyul ile arkadaşlığı ilerlerken, kızımızın babasının borçlarını ödeyen bir arkadaş peydah olmuştur.Babasının arkadaşı, babasının borçları karşılığında oğlu Byun Jung In ile evlenmesini ister.Mae Ri evlenmek istemediği için yeni arkadaşı Mo Kyul ile sahte evlilik anlaşması yapar.Fakat işler başka bir boyuta dönüştüğünde yeni bir aşk üçgeni doğar...

 Açıkçası JKS'yi YAB dramasında izlediğim için bu dramaya başladım.Tabiki Bad Guy dramasında Ji Wook'unda olması etkiledi.Fakat gel gelelim ki başroldeki kızımız Moon Geun Young'ın dramalarını bir türlü sevemedim.Nedense filmlerini severek izliyorum ama dramaları kalbimi sıkıştırıyor.O derece.Sanki dramalarını başka, filmlerini başka biri oynuyor.Bende bir alemim ama işte:D

 Çerezlik bir drama diyebilirim.Zira beni çok derinden etkileyen bir drama olmadı.İzlemek isteyenler için önerir miyim?Tabiki.Bazı sahneleri ve repliklerini gerçekten sevdim.

 Tabiki dramanın sevdiğim, hoşuma giden OST'u:
Han SeungYeon-Super Star

Ve akılda kalan sahneler... :)








 Marry Me Marry Online İzle

 Tüm oyuncuları ile ilk kez tanıştığım nadir dramalardan birisi; 16 bölümlük 2010 yapımı Dream High.
 Bu drama sayesinde; Kim Soo Hyun, Suzy, TaecYeon, WooYoung, Eun Jung, IU ile tanıştım.


  Konumuz çok basit.Bir grup öğrencinin, bir sanat okulunda yaşadıkları anlatılıyor.Tabiki karşılaştıkları zorlukların yanında gönül işleri de işleniyor dramada:D Hepsiyle bu dramada tanıştım fakat gerçek hayatta hepsinin hayranıyım.Bilmeyenler varsa, Suzy-MissA, TaecYeon ve Wooyoung-2PM, Eun Jung-T-ara grubunun bir üyesi. Dramada ayrıca Ailee'de rol alıyor.İlk izlediğim zamanlar farkına varmamıştım fakat daha sonraları Ailee'nin farkına vardım.

 Gerçekten eğlenceli bir drama.Ayrıca gerçekten gerçek hayatta umudumuzu kaybetmek üzereyken izleyip kendimize çeki düzen vereceğimiz dramalardan.Hani şu izledikçe güç bulduklarınızdan...Lafı uzatmayacağım.Güzel bir drama o yüzden öneririm.*Hoş hala izlemeyenler var mıdır bilmiyorum da...*

Dramanın sevdiğim OST'ları;

Ve akılda kalan sahneler...

 


 

*Bu Dream High 2'den bir sahne ama burayada koymak istedim.Geçmiş sezondan bir sahneyi tekrar canlandırırlarken...*









Tüm oyuncularıyle ilk defa karşılaştığım bir drama daha...2011 yapımı, 16 bölüme sahip olan Manny;


Manny, yani 'Dadı' evet evet doğru duydunuz aslında erkek dadı anlamında kullanılan bir kelime :) Seoul'de  en çok aranan çocuk bakıcı dadımız, Lee Han; bir gün iki çocuk annesi Seo Do Young'un evine çocuklara bakmak için işe girer.Tabi devamı çorap söküğü gibi gelir.Bizde eğlenceyi izleriz.Bu dramada o kadar ahım şaham bir şey yok.Çok önererir miyim?hayır.Çerezlik dramalardan.Hani şu çok zorda kalınca izlemelik.Fakat dramada asla unutulmayacak bir sahne var ki...Anlatamam.Gerçekten.Anlatmıycam.Onun yerine siz kendiniz izleyin derim.^^




 

Akılda kalan tek sahne o evlilik teklifi.Dramayı izlemediyseniz pek anlam veremeyebilirsiniz ne diyor bu diye ama izleyince anlarsınız ^^




Bu postlukta bu kadar.Sonraki postlarda görüşmek üzere:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder