23 Eylül 2014 Salı

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #11


 Ah şu ara bir değişiklik olsun diye Türk dizilerine el atayım dedim.Normal olarak içinden çıkamadım. :)) Zira geçen yıl arşivlediğim Suskunlar dizisini izlemeye başladım.Normalde bir haftada 3-4 drama bitirirken, bu kez bir haftada sadece bir dizi izleyebildim.Suskunlar tüm haftamı esir aldı.Birde şunu keşfettim;  *yazmaya üşendi, caps aldı*


Ama gerçekten böyle düşünüyorum.Yeni bölüm için bir hafta beklediğimizden dizinin-dramanın heyecanı kaçıyordu.Fakat pc'ye arşivleyince ardı ardına izleyip merakımızı gideriyoruz.Yani bunun sayesinde aslında her ne kadar versiyon da olsa Türk dizilerininde güzel olduğunu farkettim.Yani konuyu işleyiş tarzımızı seviyorum.Tabi bunu her zaman söyleyemiycem zira bir çok versiyon dizimiz oldu.Bunlara başka posttada değinicem.Ama şimdi yeni dramalardan bahsetmek istiyorum.Kaldı ki K-dramalar yine altın bir çağ yılına girdi.Bu sezon yine güzel dramalar var :))

Joseon Gunman: Harikanında ötesi bir dramaydı.İzleyiciler o kadar sevdi ki, bir hafta daha uzattılar dramayı.Lee Jong Ki gibi bir cevher varken dramada daha fazla söze gerek yok çabuk gidin ve izleyin :D

Fated To Love You: Bir önceki postumda yazdıklarımı geri almayacağım fakat yaklaşık 2-3 hafta boyunca gerçekten sıkmışlardı.Neyseki toparladılar.Ama hala orjinalini tavsiye ediyorum.Lee Gun gibi kahkaha atan bir rol yok ama olsun. ^^ İzlemeye değer bir drama.

Discovery of Romance: Seul Gi'nin bu yıl her dramada rol almasına şaşkınlığımın arttırdığı bir drama.Kız sanki çok normalmiş gibi dramalarda yarı zamanlı olarak çalışıyor.Hobisi olmalı :) Her neyse dramaya dönüyorum.Şu ara drama çok iyi gidiyor.Tamda I Need Romance 4 olmaya aday ama işte oyuncular zaten o seride oynadıkları için bence ismi değiştirdiler.Ben bu dramanın adını INR4 ilan edebilir miyim ya?Çok istiyom.İzlemenizi %85 oranında önereceğim bir drama^^

The Three Musketeers: Her hafta bir bölüm olması ve 12 gibi bölüm sayısına sahip olan dramaya ben bayıldım.Aksiyon biraz daha ağır bassada içinde aşkta yer alıyor.Zira şu ara prensin ilk kraliçe adayının başına ne geldiğini o kadar merak ediyorum ki.Keşke final verseydi öyle izleseydim dediğim çok zaman oldu.Zaten başroldeki adamlar, bilirsiniz izleme isteğimin oranını daha da arttırıyorlar.İzleyin diyebileceğim dramalardan.^^

Surplus Princess/The Mermaid: Geçen seferki postta ne dediysem hepsi tuttu!Hahah.Dramada haftaya aşk başlayacak.Yaşasın.Çünkü evinde kaldığı oğlanlardan birisi kıza karşı birşeyler hissetmeye başladı.Ve o şapşal suratlı çocuğu çok sevdim ben.Song Jae Rim'in rolündeki çocuğa da çok üzülüyom ama yapacak bir şey yok.Çerezlik bir drama açıkçası ama eğlenceli.Biraz başlarda sıkılabilirsiniz.Ama dediğim gibi, her Kore dramasının yaklaşık ilk 2 bölümü sıkıcıdır.Atlatırsanız, devamı gelecektir.^^

Temptation: Final bölümünü geçenlerde izledim.Olağan, sıradan bir intikam dizisi diyebilirim.Sakin geçti.Zira başroldeki kızımız hastalığa falan yakalanıyordu.Çok önerebileceğim bir drama değil.Ama izleyelim mi derseniz; izleyin canım başroller gayet iyi iş çıkardı:D

My Secret Hotel: Yoo In Na'nın oyunculuğunu geliştirdiğini söylemiştim.Gerçekten öyle olmuş.Ayrıca bu kadının mimiklerine bayılıyorum.Çok güzel ilerleyen dramalardan birisi.Adı gibi hotelde saklanan sırlar, işlenen cinayetler...Aynı anda hem romantik hemde gizemli bir drama daha önce rastladım mı hatırlamıyorum ama bu drama ikisini de ilerletmeyi çok iyi biliyor.Kesin izleyin derim :)

Reset: Çok gizemli bir drama.Her bölüm başroldeki adamımızın hafızasındaki eksiklikler tamamlanıyor.Zira yaşadığı kötü bir olay sonrası zihnini mühürlemiş.Başrol adamımız suçluları hipnoz ile itirafa teşvik eden bir savcımız.Fakat finale kadar geçmişte yaşanılanları öğrenebilecek miyiz bilmiyorum.Ayrıca başroldeki adam çok karizmatik.Hihih.Bunu da demeden geçmicem işte.

Plus Nine Boy: Açıkçası yayınlanacak bölüm sayısı hakkında şüpheliyim.Bana aile draması gibi gelmişti fakat bir yerde 16 bölüm olduğu yazıyor.Bölüm sayısı uzun çıkacak diye çok korktuğumda izlemedim.Ama bu hafta içerisinde kesinlikle izlemeliyim zira Young Kwang'ın cazibesine karşı koyamıyorum.

My Lovely Girl: Afişi benim attığım posttan sonra yayınlanmış.Hemen sizlerle de paylaşıyım:


 Zaten başrollerin hepsini ayırt etmezdim, severdim ama bu dramayla daha fazla sevdim.Rain ve Krystal'in arasındaki yaş farkı evet belli oluyor ama neden yadırgamadım anlamadım.Aksine çok hoş bir çift olmuşlar.Myungso yine aynı Myungso.Kaba bir rolü var ama hakkından gelmiş.Çocuğu her dramada farklı karakterlerde görmek erimeme sebep oluyor.Saçlarını özellikle beğendim.ihihi. Kesinlikle izleyin diyeceğim standart, hoş, romantik komedi bir drama.

Şimdi, yakında yayınlanacaklar ve hali hazırda yeni başlamış dramalardan bahsetmemi ister misiniz?Tabi istersiniz.Açıkçası en çok okunan post kategorim bu post^^ Hadi, başlayalım!

Başrollerinde Loving You, Scent of A Woman, Wild Romance dramalarından, The Perfect Couple, Heartbreak Library gibi filmlerden tanıdığım Lee Dong Wook; When A Man Loves dramasından, My Little Bride, Hindsight filmlerinden tanıdığım Shin Se Kyung'un olduğu 20 bölümlük drama Blade Man:


 Adından da anlaşıldığı üzere, fantastik bir drama.Geçmişte yaşadığı kalp kırıklığı nedeniyle acımasız bir adam olan Joo Hong Bin ve ona çeşitli konularda yardım etmeye çalışan Son Se Dong'un hikayesini anlatacak olan bir drama.Gelelim dramanın fantastik kısmına; Hong Bin öfkelendiği zaman yağmur yağar ve şimşekler çakar.Çok değil, azıcık geçmişe gidelim; 2010.2010 yılında yağmur yağdığında Gumiho'nun üzgün olduğunu ve ağladığını biliyorduk.Şimdi.2014; Hong Bin'i biri yine öfkelendirmiş! Hahaha.
 Tabi Hong Bin öfkelendiğinde sadece yağmur yağmıyor.Ayrıca bedeninden bıçaklar fırlıyor.Dramanın izlediğim bir kaç bölümüne bakılırsa, başrolümüzde hala bir Blade Man olduğunu bilmiyor.Peki öğrenecek mi, geçmişteki kayıpları geri gelecek mi, en önemlisi sevdiği kadının kokusunu benzettiği Se Dong'a karşı iyi olacak mı?Birde şu sahnede gülmekten öldüm; *Se Dong sunbaesi olduğunu öğrenene kadar çocuğa yapmadığı kabalık kalmadı.hahha.*


Dramayı sevip sevmeyeceğinize karar verebilirseniz, hemen şuraya trailerını ekliyorum;


 Başrollerinde Loving You dramasından tanıdığım Kam Woo Sung, Unstopable Marriage, Oh!My Lady, Gentleman's Diginity, Dating Agency: Cyrano dramalarından tanıdığım GG üyesi Soo Young'ın olduğu 20 bölümlük drama The Spring Day Of My Life:


 Dramamızın konusuna gelirsek; ki bana acayip dram gibi geldi ama tam olarak izlemeden ne olduğunu bilemiycem.Kang Dong Ha, karısını bir kazada kaybetmiştir ve iki çocuğunu artık kendisi büyütüyordur.Lee Bom Yi ise kalp nakli için bir operasyon geçirir.Ve evet tahmin edin kimin kalbini alıyor?Tabi ki Kang Dong Ha'nın vefat eden karısının kalbini.Daha sonra, Bom Yi, kalbini veren kişi için hayatını iyi yaşamaya çalışıyor.Tabi tesadüfler, kader çizgisi derken tahminimce göğüs kafesinde öylece atan kalbi, operasyonla kendisine nakil edilen kalbin sahinin kocası için atacak...Hali hazırda bir kaç bölümü yayınlanan dramaya başlamamak için kendimi zor tutuyorum.Zira dram içeren dramaları arşive alıp bir çırpıda izlemeyi seviyorum.Ne dersiniz, dayanabilir miyim?Buraya da bu dramanın trailerını ekliyorum ki bir fikriniz olsun drama hakkında.


Başrollerini The Berlin File, My Paparotti gibi filmlerden tanıdığım Han Suk Kyu'nun ve Maryying the Mafia 3,The Influence,  Finding Mr Destiny,  Architecture 101, My Paparotti filmlerinden tanıdığım Lee Je Hoo'un paylaştığı 24 bölümlük tarihi drama Secret Door:


Konusu ise çok basit.Sado Seja  ölümünü kuşatan sırları hakkında bir drama.Je Hoon'un oyunculuğunu severim.Afişi bile içimde izleme isteği uyandırıyor.Fakat şu aralar tarihi drama kusacak gibi olduğumdan vazgeçtim.Bir süre elimi sürmeyeceğim tarihi dramalara.


 Başrollerinde; Red Candy, Coffee House, The Innocent Man dramalarından, The Scent filminden tanıdığım Park Si Yeon; 49 Days, Secret Love, Secret Love *KARA* dramalarından, Goodbye Mom, Fly High, 26 Years filmlerinden tanıdığım Bae Soo Bin ve My Girlfriend Gumiho, Full House 2, Monster, Blade and Petal, God's Gift dramalarından tanıdığım No Min Woo'nun olduğu 16 bölümlük drama The Greatest Marriage:


   Konusu ise; diğer kadınlar tarafından takdir edilen spiker ve bir anne olan Cha Gi Young'ın hayatını konu alacak.Tabi ortada bir kadın olurda aşk ve aşk üçgeni olmaz mı?Cha Eun Jo ve Park Tae Yeon başrol kadınımız için oluşturulması gereken aşk üçgeninde yer alacak.Park Si Yeon'u açıkça Coffee House zamanından beri sevmiyorum.Bu sevmemezlik Innocent Man dramasında da devam etti.Eğer bu rolde iyi olacakda çok şaşırıcam.Sürekli, seksi, ihtiraslı birileriyle eşini aldatan bir tip oynadı.Bu rol kadının üzerine yapışmıştı.Fakat evlendi ya sanırım bundan sonra rolleri biraz daha yumuşayacak.


 Başrollerini, Gaksital, 7th Grade Civil Servant, Good Doctor dramalarından, Special Investagation Unit, Steal My Heart filmlerinden tanıdığım yıldızı bir anda parlayan Joo Won; Bad Guy dramasından ve Sunny, Romantic Haeven, filmlerinden tanıdığım Shim Eun Kyung'un paylaştığı Naeil's Cantabile:


 Orjinal hikayesi Japon mangasına ait olan dramanın kaç bölüm yayınlanacağına dair bir bilgim yok.Fakat Orjinalini izledim.Gayet eğlenceliydi.Başrol adamın kibri, başrol kızın yüzsüzlüğü...Sevimli bir dramaydı.Kore'nin artık yaptığı versiyonların orjinalini hemen hemen geride bıraktığını biliyoruz.Bunun bir çok nedeni oyuncuların sağlam olması.Zira bu dramadada Joo Won gibi bir oyuncu rol alacaksa...Dramaya dair büyük umutlarım var.Umarım bu düşüncemde yanılmam.

 Uzatmadan konusuna geleyim değil mi?
 Başrol adamımızın en büyük hayali bir orkestra şefi olmaktır.Harika bir piano öğrencisidir.Fakat bir gün sadece en iyilere öğrentmenlik yapan öğretmeniyle bir konuda ters düşer.Öğretmeni ise onu cezalandırmak için daha alt seviyede bir öğrencinin öğretmeni yapar.Bu öğrencide başrol kızımızdır.Hani derler ya sabrı denemek diye...İşte tamda bu kızımız böyle bir kız.Ama bu dramanın konusu bana Playfull Kiss'i hatırlatıyor.Teaser çıkmamış daha ama.:(

 Başrollerinde; U R Beautiful, My Girlfriend is Gumiho, Bride of Century dramalarından, Noriko goes to Seoul filminden tanıdığım FTIsland üyesi Lee Hong Ki; Flover Boy Ramyun Shop, Grandpas Over Flowers dramasından tanıdığım Park Min Woo, Paradise Ranch, The King To Hears, Reply 94-97, Shark dramlarından tanıdığım Lee Si Un; Adolescence Medley dramasından tanıdığım Kwak Dong Yeon'un olduğu 20 bölümlük drama Modern Farmer:


 Drama Min Ki, Kang Hyuk, Han Chul, Ki Joon'un üyesi olduğu Excellent Soul isimli rock boybandın kaçış için ve akıllarını toplamak için kırsala yerleşmesini ve hayallerini, aşklarını, arkadaşlıklarını konu alacak.Merakla bölümlerin yayınlanmasını bekliyorum.Zira Bride of Century'de oyunculuğunu geliştirdiğini kanıtlayan Hong Ki olacak.^^

 Şimdi afişi, teaserı yada oynayacak castın kesinleşmediği dramalardan bahsedicem.

Liar Game: Jung Yi, Goddess of Fire, Angel Eyes dramalarından tanıdığım Lee Sang Yoon; Boys Over Flowers dramalarından tanıdığım Kim So Eun ve Man From The Stars, Trot Lovers dramalarından, All For Love, The Worst Guy Ever, Finding Mr Destiny filmlerinden tanıdığım Shin Sung Rok'un başrollerinde olduğu 10 bölümlük mini drama.
 Dürüst bir öğrenci olan başrolümüz, bir gün bir kutu üzerinde Liar Game  katılması için  seçildiği bir kart bulur.Tabi herşeyin başlangıcı bu olur.10 bölüm içerisinde başrolümüzün başına gelmeyen kalışını izlicez sanırım.Hihih.Orjinali bir Japon dizisi tabiki.2007 yılında yayınlanmış bu drama.Bakalım versiyonunu nasıl yapacaklar...

Valid Love: Başrollerinde; 7th Grade Civil Servant, Blade and Petal dramalarından, Sunny, Cyrano Agency, Special Investigation Unit, Never Ending Story, Architecture 101, Top Star filmlerinden tanıdığım Uhm Tae Woong; Boys Over Flovers, Playfull Kiss, Wild Romance, Golden Cross dramalarından Couples, Killer Toon filmlerinden tanıdığım Lee Si Young; Shark dramasından, Runway Cop filminden tanıdığım Lee Soo Hyuk'un; I Need Romance, Dream High2, ER Couple dramalarından, Love in Magic filmlerinden tanıdığım Choi Yeo Jin'in olduğu dramanın konusu; 
  Hee Tae, bir lisede biyoloji öğretmeni olarak çalışmaktadır ve lisede öğrencilerinden biri olan gelecekteki eşi Il Ri ile bir araya gelir.Hee Tae, tipik evliliğinde günlerini geçirirken araştırmacı olarak hayatına devam etmektedir.Bir gün, karısının bir marangoz ile ilişkisi olduğunu öğrenir.Öfkesine rağmen karısından vazgeçmek istemeyecektir. Bizde sanırım bu akışı izleyeceğiz.Biraz tek düze bir drama olacak gibi.Fakat izlemeye başlayınca fikrimiz değişebilir.

Bu postta bu kadarlık olsun.Devamında görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder