30 Ocak 2020 Perşembe

DALTON DİL STÜDYO'DAN 3 KİŞİYE, UZAK DOĞU DİLLERİNE ÖZEL %10 İNDİRİM KUPONU!


Merhaba, bu sefer bir çekiliş ile geldim.

Geçtiğimiz günlerde İzmir'de High Tension konseri oldu biliyorsunuz. Orada stand açan Dalton Dil Stüdyo uzak doğu dillerine özel %10 indirim kuponu dağıtmıştı. Arkadaşlarım bu kuponları kullanmayacağını söylediği için kuponları rafta çürütmek yerine, çekiliş yapmaya karar verdim. Öncelikle durumu ve isteğimi Dalton Dil Stüdyo ile iletişime geçerek bildirdim. Yetkililerle görüşülüp geri dönüş yapılacağını söylediler. Çok geçmeden geri arayıp izinlerini resmi olarak verdiler. Buradan tekrar teşekkür ederim izin için tekrardan. ^^ 

Sonuçta ben kendi kuponumu zaten kullanacağım. Fakat elimde o 3 kuponun boşu boşuna durmasına gönlüm razı gelmedi. Umarım bu çekiliş ile gerçekten gitmek isteyen birilerine kuponları ulaştırmış olacağım. 



Çekiliş postunu hemen şuraya bırakıyorum: ÇEKİLİŞ.

Çekilişe katılmak için;
(Instagram) @daltondilstudyo ve @basturkmerve hesaplarını takip et, çekiliş gönderisini beğen ve görmesini istediğin arkadaşlarını gönderide etiketle. (Etiketlediğiniz her farklı arkadaşınız için ekstra bir çekiliş hakkı elde edersiniz.) Çekiliş 6 Şubat'ta bitecek ve sonuçlar 7 Şubat'ta açıklanacak. Başarılar! 🌺

- Fıstık Yeşili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder