21 Ocak 2020 Salı

Longing for Spring (Web Drama) Türkçe Altyazılı by PistachioGreen


 Merhaba! 

 The Alchemist'in tüm bölümlerini çevirip, Youtube kanalımda paylaştıktan sonra Twitter profilimde yeni bir web draması için anket açmıştım; Babysitter. Fakat ondan önce çok romantik-komedi istendiği için elimin altındaki başka bir web dramasını çevirmeye başladım. Ben genelde çevirisi olmayan web dizilerini çeviriyorum biliyorsunuzdur. Normalde Longing for Spring'in Türkçe çevirisi yıllar önce yapılmış. Ama çeviri yapan site ne yazık ki artık kullanılmadığı için videolar da ortadan kalkmış. Sonrasında göz attığımda da başka bir yerde çevirisini görmedim. ^^ 

 Vakit kaybetmeden hemen dizinin detaylarına geçiyorum. 


İsmi: Longing for Spring (Bahar Özlemi)

Kanal: NaverTVCast

Bölüm: 4

Oyuncular:

Lee Won Geun (Seo Kwon Tae)
Song Ji Eun (Secret)/ (Mal Ja)
Yoo Se Hyung (Yoon Chang Ki)

Konusu:

 Bir şirketin halkla ilişkiler departmanında yarı zamanlı çalışan Mal Ja, tüm canlıları seven birisidir. Ama geçmişte atlarla ilgili bir travması vardır. En yakın arkadaşı Çakıl Taşı (Seo Kwon Tae'nin lakabı), arkadaşlıklarından daha fazla şey beklemektedir. Ama Mal Ja'ya yakınlaşmak isteyen Chang Ki yüzünden arkadaşlık ilişkisi bile tehdit edilmeye başlar. 

 Bu 4 bölümlük drama 28 Mart 2020'den itibaren Youtube kanalımda olacak. Her gün bir bölüm olmak üzere yeni bölümler yayınlanacak. Ben bu posta bölümlerin linkini ekleyeceğim fakat 28'inden sonra izleyebileceksiniz. ^^

 Şimdiden iyi seyirler! 

 1. BÖLÜM


2. BÖLÜM


3. BÖLÜM

4. BÖLÜM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder