5 Mayıs 2013 Pazar

EXID ve RANIA Türkiye'ye geliyorlar!


 Az önce bu haberi duyar duymaz post atıp tüm fanlara duyurmak için büyük bir istek duydum.Sonuç: işte burada sizlerleyim. :) Tam bir ayaklı gazete oldum değil mi?Eheeh.

 Ortalık bu tweetle şenliğe döndü:

Tweette: 
EXID Türkiye'ye doğru yola çıkmadan önce!
İyi ve dikkatli bir şekilde sahnede olacağız!!! ㅎㅎ
yazıyor.
(Çeviri Hayallerimin Peşinde Adım Adım KORE'den alıntıdır.)

 Şimdi bu kız grupları neden geliyor ya, dediğinizi duyar gibiyim.Hemen anlatıyımda çatlamayın.

 Bizlere bu güzelliği yapan, n11.com .Bu onların partisi.


Exid ve Rania'nın yanında Ozan Doğulu ve Model'de sahne alacak.Etkinliğin facebook sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.Bu arada parti +18 olduğu söyleniyor.Sanırım alkollü bir ortam olacağından dolayı.

İsterseniz Yeri gelmişken çok kısa bir bilgi verelim gruplar hakkında.

EXID:AB Entertainment'in 2012 yılında çıkış yapan grubunun Solji (Lider), LE,   Hani, Hyerin ve grubun makneası Junghwa ile birlikte 5 kişilik bir grup.Exid'i Dasoni'nin Goodby şarkısı ve MVleri ile tanımıştım.Daha yeni sayılır yani.Öyle fanları değilim ama kızları ben beğendim.Siz ne düşünürsünüz bilemem.







RANIA: Yedang Entertainment'e bağlı olup, 2011 yılında çıkış yapan RANIA'nında sahip olduğu üye sayısı Rikko, Saem, Di, T-ae ve Xia ile birlikte 5.
 Daha önce 7 sonra 6 en sonda 5 kişiye düşmüşler galiba.Bu minnak araştırmayı yaparken bazen tanıtımlarda 7 den fazla görmüşlüğüm de var.Desenize grup dağılmaya müsait.Ama umarım dağılmaz.Hiç bir grup onca emekten ve anıdan sonra ayrılmayı haketmez diye düşünüyorum.









 Bildiğim kadarıyla bu iki kız grubu Türkiye'de sahne alacak ilk Koreli kız grupları olucak.Devamının gelmesini umuyoruz.Peki siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?MuBank'ın önü açılır mı?Ben MuBank'a çaylak grupların gelmeyeceğini duymuştum ama pek sanmıyorum.

Kırmızı Alarm!!!Bu postu atarken yeni güncelleme geldi!!!!Organizatörler duyuruyor:

"EXID ve RANIA yarın sabah saat 05.00 da Atatürk Havalimanı'na iniş yapacaktır. Sali günü sabah saat 10.00 da star tv de yayınlanan Melek programına katılacaktır. "


Yeni havadislerle birlikte sizlerle olacağız.Bizi takipte kalın.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder