26 Mayıs 2013 Pazar

Nerelerdeydim ben?

Ben geldim sevgili takipçiler!
 inanması güç değil mi? evet bencede!
Neyse sevgili takipçiler gördüğünüz üzere son 154865523548456 post'un hepsi mervenin. hatun yemedi içmedi (yalan yedi öküz gibi yedi) post attı. Şaka gibi bir kız bu merve olsun severim keretayı (merveden küçük)  ay bie dakika konudan saptım, heh ben size haber vermeye geldim. farkındaysanız bu aralar bizim bu k-pop dünyası bir çoştu, kıpraştı, birşeyler yaptı, koptu resmen.
peki noldu bu k-pop'a?
Comeback'le doldu taştı daha nolucak?
Efendim bu Shinwa oppalarımız geri geldi gerçi artık acusji dicek ondan korkuyorum ama yok yani kimse bir shinwa değil oppa hala onlar onlar gönüllerin oppaları :D
Ama şunu bir kabul edelimki klip buram buram gaylik kokuyor, hadi lan ordan diyen varsa tekrar izlesin baksın yoksa tamam abi der otururum yerime (oturmam).
Andy oppacık beni bitiren nokta bu arada onuda bir belirtelim sfdsdhsgafdj
Shinwa gelirde 2PM durur mu? tabiki hayır! hottestleri sevindiren bir haber döndü ya bu 2PM eh gözünüz aydın hottesler bizimde aydın tabi gözümüz accık kas gördü iyi oldu.
Klip biraz şey olmuş şey ımm neyse siz anladınız değil mi? anlamadıysanız anlayana sorunuz please sfafdhasd
Burdan bütün üyelere ve kaslarına selamlar hsfdhsjdhg
CL konusuna girmicem çünkü favori hatunum hakkında konuşunca duramıyorum o bir gelsin o konuya o zaman değinicem.
Peki ya en önemlisi? (en azından benim için)
EXO geri dönüş yapıyor lan! bzi 1 seneden daha uzun bir süre delirten 'nerdesiniz gelin artık!!' dedirten bebeler geri dönüyor arkadaşlar!
O kai bebesinin ilk teaser'ı yayınlandığı günden beri takip ediyorum ben bunları yahu *-* ama itiraf ediyorum en başta her şey kai'nin taemin'e benzemesi yüzündendi sonra kai'nin dansı yüzünden sonra işin içine chanyeol girdi ben koptum. en sonunda koreli aileler, estetik cerrahları ve şirketler bir araya gelip hayalimde herifi yaptılar hepsine burdan kocaman öpücükler afdgdh
Size birşey diyimmi? tabikide kkk. ben önce inanmadım, cidden inanmadım bu sm bizle dalga geçiyor dedim sonra bir baktım resimler falan geliyor bir şaşırdım hadi lan ordan dedim en son allkpop haberi yapınca koptum o an cidden koptum kendimi görsem ben bile tanımam ama hayatımda yapmadığım fangirllüğü yaptım oh iyi yaptım1 yıldır bunu bekliyorum lan ben.
Aman neyse sevgili okuyucular ben şimdi gidiyorum MV çıktığı anda burdayım. ayrıca geçen fark ettim hala EXO'yu tanımayan var gerçi normal ama o kadar dalga geçildiki duymamak elde değil herneyse ben bir ara o bebeleri size iyice tanıtıcam. gerçi ne bebesi bildiğin manyak oldular artık. rawlar yerde sürünmeler falan aman neyse canım o MV çıksın ben yapcam biliyorum.
bunuda buraya bırakıyorum kendisi muhtemel geri dünüş şarkısı bu eski bebe taze kurtların ve evet kopmak serbest sgdghfjh

Şimdilik kocaman öpüldünüz cınımlar pai pai.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder