30 Mayıs 2013 Perşembe

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #1

GECE SUPRAYZI POSTU:


 Evet, bir çoğumuz eskilere yoğunlaşmış diğer Kore Fanları ile arayı kapatma derdindeyiz.Tabi bir çoğumuzda eskilerle işimiz bitmiş, unumuzu elemiş eleğimizi duvara asanlardanız.Ben hangi gruba giriyorum hala bilmiyorum ama her ikisini de yapıyorum.Pek normal olduğum söylenemez yani.

 Bu gün sizlere güncel dramalardan yani 2013 sürüm dramalardan bahsedicem.Daha doğrusu özet geçicem.Belki ilerde bu dramaları irdelemek nasip olur. -ÜŞENMEZSEM!- 

 İlk olarak WHEN A MAN LOVES dramasından bahsedicem zira önümüzdeki hafta final yapacak.



  Song Seung Heon'u duyunca zaten hiç dramayı bekletmedim.Yoksa büyük saygısızlık yapmış olurdum hem kendime hem bu dramaya. :) Sonra konuya baktım cezbetti beni.Orta yaşlarda mafyaya bağlı olan bir adamın genç bir hatuna olan aşkını konu alıyor.Tabi ben nereden bilebilirdim ki beni bu kadar sinirlendireceğini, kangren edeceğini bu dramanın!Yemin ediyorum size kanım çekildi bölümleri ilerlettikçe.Ama şu yönünü söylemeden edemiycem, beni her ne kadar kangrende etse bir baktım ki bırak Türkçe'sini, bırak İngilizce altyazılısını...Daha RAW'dayken izlemeye başladım yeni bölümleri.

 Seo Mi Do yellozu beni bitirdi.Derken her bölümde kıza öyle beddualar ettim ki heralde tuttu, sette kızın gözüne kıymık girmiş kanamış.ahhhahahah ay canım :D:D:D canım ya:D:D nasıl da :D:D üzüldüm:D:D 

  Her neyse.Seo Mi Do'nun finalde ne yapacağı hala merak konusu bir türlü çözemedim.Hele yayınlanan son RAWdaki bölümde bir türlü çözemedim.Sanırım finale kadar bir çok şey değişecek.Kısacası sıkılmadan, sinirlerinize hakim olabileceğinizi düşünüyorsanız bu dramayı kaçırmayın derim.Mimik yoksunu Shin Se Kyung'u umursamadan Song Seung Heon için izleyebilirsiniz. 

 İkinci olarak GU FAMILY BOOK'tan bahsetmek istiyorum:


  Bir zamanların MY GIRLFRIEND IS GUMIHO'sunun Cha Dae Wong'u karşımıza bu dramada bizzat kendisi Gumiho olarak çıkıyor.Ama nasıl yakışmış Gumiho olmak anlatamam.Tüm fanlar Gumiho'ya dönüştüğünde yeşile dönen gözlerinin hastası oldu.Ama tabi bunun öncesi var.Yani dramamızın dayandığı asıl öykümüz var.Zira asıl öyküde kalsalardı, 2 bölüm değil tüm 24 bölümüde asıl hikayeyi çevirselerdi izlerdim.Çünkü:::::


  Bu ikisine değerdi izlemek.Biri insan, diğeri ise Gumiho.Hangisi daha çok yara alacaktı bu aşkta?Bunu bilemiyoruz ama ikiside çok yaralandı, yüreği kanadı.Sonuç ise geride bıraktıkları Kang Chi oldu.



  Yoon Seo Hwa babasının işlediği (?) suç yüzünden cinseng evine götürülüyor ama bunu kabul etmek kızımızın onuruna aykırı.Günlerce başı diklik yaptığı için aç susuz ağaçta bağlı kalıyor.Gu Wol Ryung  ise kızımızı orada görüp, sevdalanıyor.Kızın burnu dikliği dikkatini çekiyor ama insanların işlerine karışmaması gerekiyor. 

 Fakat dayanabileceğini düşünmüyorsunuz değil mi?:) Bu ikisi öyle mutlu mesut yaşarken kızın peşinde olan adamlar olaya el atıyor ve işte kırılma noktası da orda.Masumken yitirilen canlar, biten aşklar...Kesinlikle ilk 2. bölümde dramaya bağlanacaksınız.Bağlanacaksınız ki sonra gelen bölümlerde bu pekişecek.Neden?Çünkü Wol Ryung ve Seo Hwa'nın meyvesi Kang Chi'nin hikayesiyle devam edecekler.Siz olsanız bu şapşalın hikayesine devam etmek istemez misiniz?


  Yemin ederim bu dramayı izlerken hangi ara 15-16. bölüme geldik anlamadım.O kadar eğlenceli, bir o kadar arada duygusallaşan bir drama ki.Tabi aşkıda unutmayalım:


Bu drama hakkında daha fazla laklaklamadan sözü bir kaç gife bırakıyorum:


  Üçüncü olarak ise YOU ARE THE BEST LEE SOON SHIN ile devam ediyorum:


  Bu dramaya daha önce DREAM HIGH'tan danıdığım IU, QUEEN IN HYUN'S MAN'den, SECRET GARDEN'dan, THE GREATEST LOVE'dan tanıdığım Yoo In Na, THE KING 2 HEARTS'tan tanıdığım -Kİ HERKES ASLINDA ONU THE KING 2 HEARTS'IN SUBAYI OLARAK TANIYORRR!- Jo Jung Suk olduğu için başlamıştım.Kadroyu açıkçası çok sevdim.Kore'de uzun diziler genellikle aile dramaları oluyor.Sıcak, bizden biri, herkesin başına gelebilecek konuları ele alıyorlar mesela.-HERKESİN BAŞINA GELİYOR DERKEN YANİ HER GÜN KAPIMA BİRİ SENİ OYUNCU YAPÇAM DİYE DAYANMIYOR.ORDA YALAN SIÇTIM SANIRIM.AĞAĞĞAĞ-

  50+ bölüm sayısına sahip olduğu için mutlaka izleyin diyemiyorum ama konusu ve akışı güzel.20 küsur bölümdeyiz ama hala bi kiss scene göremedim. -AŞIRI AŞK BAĞIMLISI KORE FANI!- Ama onu bunu bırakın şunlara içiniz ısınmadı mı?


  Şimdi bağımlısı olacağımı düşündüğüm iki dramayla devam edeceğim sevgili okurlarım, börtü böceklerim, çam fıstıklarım (!).

  Haberler döndüğünden beri merakla beklediğim bir drama olan SHARK:


  Son Ye Jin ve Kim Nam Gil'den yeni bir intikam draması!İşte bu!Sanırım Son Ye Jim bir aralık ekrandan uzaktı yada ben pek dikkat etmedim:D Kadını hem seviyorum hem kıskanıyorum ya bu nasıl bi sevgi bilmiyorum ama öyle işte.Bu arada teaserlarda Son Ye Jin'in hala liseli kız kalıbına girebildiğini gördüm ya, kendimi pıçaklamak istedim.Ama sonradan birşey oldu sanırım yerine başka bir kız oyuncu bulmuşlar.Bir ara liseli denildiğinde gözümün önüne Kim Soo Hyun'dan başkası gelmez olmuştu.Allah'ım neydi o salgın?Herkesin liseli halini o kız mı oynar?Üstüne üstlük oppalarla sette fingir fingirr.Ne?Sizde hatırladınız değil mi o kızı?Ehehe.Merak etmeyin bu kez o kız oynamıyor liseli kızı.Bu kızı ilk defa izliyorum yanılmıyorsam ama Son Ye Jin'in kaş, göz ve bakışlarını öyle andırdı ki bana hiç yabancılık çekmedim.

 Bu arada sizde benimle aynı fikir de misiniz bilmiyorum ama Kim Nam Gil'in üzerine yapıştı bu intikam almak için plan kuran adam hikayesi.BAD GUY'da da bu roldeydi.İzleyeniniz var mı?İzlemediyseniz hemen açıp, izleyin.Han Ga In ile harika bir iş çıkarmışlardı.BAD GUY'da PLAYFULL KISS'ten tanıdığımız Jung So Mın de rol alıyordu.

 İlk bölümü RAWda izledim dayanamayıp ve o dakikada geçmişe gittiklerinde dedim ki, oha yeni I MISS YOU mu doğuyor?Biraz o tadı aldım ama bilemiycem diğer fanlar büyük ihtimal Kim Nam Gil ile Yoochun'u, Son Ye Jin ile de Eun Hye'ı karşılaştırmak istemiyceklerdir.Ama kusura bakmasınlarda bunlarda Nam Gil ve Ye Jin anacım.Yiğidi öldür hakkını yeme.Ya da ye çok açsan benim gibi.

 Her neyse tadını çıkarta çıkarta izleyeceğim bir drama olacak o kesin.Sizlerede öneriyorum.Umarım yüzümü kara çıkarmaz ve harika bir drama olur.

Son olarak yeni güncellenen dramalardan birisi olan DATING AGENCY: CYRANO:


  Flower Boy serisinden olduğunu sonradan öğrendiğim bu dramayı merak etmiştim.Başroldeki kızı önce tanımadım.Sonra Soo Young (SNSD) olduğunu öğrendim.SNSD'den sevdiğim sadece 2 kız var diyebilirim.Yoona ve Soo Young. -Taeyonun sadece sesini seviyorum!- neyse. Soo young'ı ilk defa izleyeceğim.Onun heyecanı var üzerimde.Bu kızı ben çok seviyorum ya.Öyle asil, öyle şirin geliyor ki gözüme anlatamam.Nasıl desem...Soo Young Siwon ile evlense o derece kabul ederim.Çünkü ikisi öyle klas duruyor ki yan yana.

 Konumuz bu değildi değil mi pardııın.Sonra bu dramanın isminde bir film izledim yaa onu söyliyim evet aynende filmin drama versiyonu.


  Filmdeki kadro çok esaslıydı ama.Lee Min Jeong, Choi Daniel, Tae Woong, Park Shin Hye...Dramada olsa sanırım reyting rekorları kırmıştı bu drama.Tabi PSH fanları daha deli gibi izliyor olurdu orası ayrı.Filmine bayılmıştım ama Koreli senaristlerin o bilindik kusuru olan final vasatlığı hala aklımda.Hayır bari otur bir şeyler yapta karakterler birleşsin, izleyicinin aklında soru işareti kalmasın ki devamını beklemesin filmin değil mi?Ama yok.İlla bir yerde ilmeği kaçıracaklar.

 Büyük ihtimal 2010 yapımı Cyrano Agency filmini izleyenler konuya aşinadır.Bilmeyenlerede minnak özet geçeyim: gözüne kestirdiğin birine aşkını itiraf etmen için ortam hazırlıyorlar ve sen muradına eriyorsun.Dediğim gibi Dating agency: Cyrano'ya başlamadım konunun filmle çok bağlantısı var mı bilemiyorum.Ama göreceğim.Onuda tadına vara vara izlemek istiyorum.

Bu günlük benden bu kadar.Sizleri seviyorum börtü böceklerim.
Ne kadar saçmalasak ta, bizi takip edin

P.S.:Siz blogtaki müzikleri dinleyekoyun yenilerini yakında upload edip, güncelleyeceğim.Şimdilik idare edin ehuehu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder