1 Mayıs 2013 Çarşamba

Röportaj Serüveni #2


Selam.
Röportaj serüvenimizde, arayı açmadan 2. röportajla geri geldim. -Bilokumuza o kadar comeback yaptım ki şu son günlerde, EXO görse utancından ağlar! /SosyalMesajİçerir!/ -
2. Röporter'imiz bilokumuzun sakinlerinden olan @Zabuunn. -O kadar sakin ki, yılda bi tane felan post atıyor.Şaka bir yana başına gelmedik kalmadı kızın, o yüzden post atamıyor yani sürekli yemek yediğinden vakit bulamamazlıktan değil(!)-
Gitme zamanım geldi, sözü @Zabuunn'a bırakıyorum...

(Şevval'in Twitter'daki @Zabuunn isimli hesabı, ona buradan ulaşabilirsiniz.)

1-Bize önce kendini tanıt bakalım, kimsin, ne seversin, ne sevmezsin?


-Ben Şevval'im.Tanıyanlar Zabuunn olarak tanır.Koyu bir VIP olup Seungri için kendimi öldürürüm.

Her şeyi herkesi severim (biri hariç asdfjkl). Yemek yemeğe bayılırım.Ne olsa yerim, utanmasam uykumda bile yemek yerim.Fazlasıyla üşengeç bir insanım ama konu boğazımsa her şeyi yapabilirim. Sevdiğim insanlara laf atılmasından hiç hoşlanmam ve en büyük özelliğim şu Kai'den fazlasıyla nefret ederim.


2- Şimdi her şeyi bir kenara bırak ve Uzak Doğuya karşı ilginin nasıl başladığını bizlere anlat.

-Aslında küçüklüğümden beri hastasıyım diyebiliriz.Yolum tee küçüklükten beri çizilmiş benim. DÜŞLERİMİN PRENSİ ile başladım ama bu dünyaya tam olarak adım atışım 9. Sınıfın sonlarında oldu.Sanırım yaz tatiline yakın bir zamandı (emin değilim ama neyse asdfjkl). Ablam PLAYFULL KISS izliyordu ve 'Bu kız yine ne yapıyor.' diyerek ona katıldım. Müziklerini falan araştırayım derken kendimi küçük ama benim için kocaman olan bu dünyanın içinde buldum.

3-Peki favori sanatçıların, oyuncuların, şarkıcıların var mı?Peki onlarla nasıl tanıştın?

-Tabi ki var.En başta da dediğim gibi koyu bir VIP'yim. BIGBANG  ile tanışmam biraz sıradan oldu. Youtube'da dolaşırken kenarda BIGBANG - TONIGHT M/V yazısına tıkladım ve işte sonuç.(Hayatımda yaptığım en doğru şey buydu.


Bu 5 bebeğim dışında SUPER JUNIOR'da severim. ELF’im ama VIP yanım azıcık ağır basıyor. SJ ile BB'den önce tanışmıştım.

Hatta 'Bu hafızayla bu sürüyü nasıl ezberleyeceğim lan ben?' diye kendimi yerden yere vurmuştum. Sonunda tanıdım işte  inanmayacaksınız ama 3 günde hepsini ezberlemiştim (Normalde öldürsen ezberlemem).Oyunculardan ilk 5 favorim Kim Woo Bin, Shin Min Ah, Park SHin Hye, Gon Yoo, Lee Jun Ki.Bu 4 kişiye bayılıyorum. Özellikle Shin Min Ah hastasıyım. Hem güzel hem şirin.Fazlasıyla başarılı bir insan.Shin Min Ah'ı Gumiho ile tanıdım, Gon Yoo'yu Big ile Kim Woo Bin hakkında konuşmak istemiyorum yoksa buradaki amacımız yerle bir olur:D Diğerlerini ise tam olarak hatırlamıyorum asdfjkl hafızam burda son buluyor.

4- İlk dizilerden başlamışsın madem bunu sormadan olmaz; en gözde draman hangisi ve Kore draması izlemek isteyen diğer kişilere hangi dramaları önerirsin?


-Ahhh bu soru cidden çok zor oldu en çok hangisini seviyorum? Aslında iki tane gözdem var birincisi GAKSITAL (BRIDAL MASK) evet evet GAKSITAL

Aklımda en çok yer edinen diziydi.Konusu ve oyuncu kadrosu ile beni kendine aşık etmiş bir dizi.Kore dizilerinin sonundan çoğu insan memnun kalmaz.Biraz zor ama bu tatmin edici bir sonla bitti. Uzatmadan kısa ve öz bir şekilde son buldu.


İkincisi ise SCHOOL 2013 hastasıyım. Betül’e sorabilirsiniz beni en çok çeken o. :D Ertesi gün okul olmasına rağmen oturup sabahlamıştım.Bir dizi için yapmam normalde ama yaptım.Önerilere geçecek olursak; ROOFTOP PRINCE, REPLY 1997, SCHOOL 2013, A GENTLEMAN'S DIGINITY, 49 DAYS, NICE GUY (INNOCENT MAN), I MISS YOU.Kesinlikle tavsiye etmediğim ise BIG. Dizi her ne kadar güzel olsa da sonunda kendinizi öldürme riskiniz oldukça yüksek  bunu da yazın bir tarafa.


5-Dramalardaki yakışıklı erkekleri, dinledikleri boybandın üyelerini 'OPPA' olarak kabul edenlerden misin?Oppa, oppacı olarak ayırmak yanlış olur. Biz onu şöyle özetlesek; yani aralarından birilerini seçip, onun hakkında her şeyi öğrenebilecek kadar bağlanır mısın?Bağlanırsan bu kişiler kim?

-Oppacı dediğimiz kesim çoğunlukla Kore ile yeni tanışmış taze fanlar.Vaktinde ben de o yollardan geçtim ama fazla ağırlaşmadan o dönemi atlattım.Umarım yeni kesim de hızlıca atlatır :D Oppa kelimesinden pek haz etmiyorum.Yani benim (bizim) ağzımıza pek yakışmıyor bence.Ne o öyle ağzını yaya yaya ‘uppaaaaağğğğğ’ diye yırtınmalar?Ama bazı zamanlarda fangirllük damarım fazla kabarıyor ve nadir olsa dahi kendimi bunu söylerken bulabiliyorum.Hakkında her şeyi öğrenecek kadar bağlanacağım tek idol Seungri.Hah bir de Doo Joon var. Bu ikisi hakkında bile öyle derinlere kadar bilgim yok.Yani normal seviyede...Üşengeç olduğumdan olsa gerek açıp araştırmıyorum :D

6-Hayatında hiç, 'Keşke hayatım k-dramalarda, animelerde olduğu gibi olsa.' dedin mi?Animelerde ve dramalarda özlemini çektiğin bir şey oluyor mu?Oluyorsa bunlar, nedir?

-Kesinlikle oluyor!Mesela belirgin olan bir örnek verecek olursam SCHOOL 2013 izlediğimden beri bunalımdayım.Neden bizim sınıfta bir Park Heung Soo, efendim bir Go Nam Soon yok? Neden yani? Tamam sınıfı geçtim okulda da yok.Onu napacağız biz?Anime karakterlerine aşık olan bir insan olarak psikolojim çok bozuk durumda.Hiç girmeyelim oralara... :D


7-Kore kültüründen başka, Japon kültürüne de merakın olduğu oldu mu?Mesela çoğu kişi önce Korefanlığıyla başlıyor sonra Japonfanlığına da el atıyor.Daha önce hiç izlediğin anime yada okuduğun manga oldu mu?Bizimle paylaşır mısın?

-Japon kültürüne de merakım var.Japonya her haliyle gözüme çekici geliyor.Ama Kore kadar fazla değil.Anime de izledim, manga da okudum.

8-Takipçilerimize ve geçerken uğrayan okuyucularımız için önereceğin drama, anime ve KPOP listesi sunabilir misin bize?

-BIGBANG, BEAST(B2ST), INFINITE, MBLAQ, SUPER JUNIOR, K.WILL, 2NE1, SISTAR,B.A.P ilgimi çeken gruplar bunlar.Anime olarak DEATH NOTE, NARUTO, VAMPIRE KNIGHT öneririm. Dramaları az yukarıda vermiştim zaten.

9-Kai'den nefret mi ediyorsun? Bu antilik nasıl oluştu, onda itici bulduğun şey nedir?


-Kai konusunda pek net bir cevabım yok.Bazen insanlar birisinden hoşlanmaz ve nedeni yoktur.İllaki bir neden istiyorsanız çok fazla öne çıkarılması, her yerde karşıma çıkıp gözüme batmasını anti olmamın nedenleri olarak verilebilir.Şimdi bu öne çıkarılması şirketin yaptığı şey onunla alakalı değil diyenler var.Bu bir şey değiştirmez sonuçta benim gözüme battı bir şekilde :D Sonuç olarak; zevkler ve renkler tartışılmaz.Herkes seviyor diye ben de sevmek zorunda değilim değil mi?

10-Takip ettiğin, okunulası olarak gördüğün bloglar hangileri?

-Aslında öyle çok bloglara takılan bir insan değilim. Yani bilgisayar başında çok fazla oturmadığım için ama;

*FISTIK YEŞİLİ 'ni elimden geldiğince sık sık ziyaret ederim.

*Cevaplar @Zabuunn'un izni ile düzenlenmiştir.
Bu sorulara sizler de cevap verip, kendinizi diğer fanlara tanıtmak istiyorsanız; fistikyesilihae.gmail.com 'a mesaj atabilirsin.

Başka röportajlarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder