23 Mayıs 2013 Perşembe

EXO COMEBACK!


EXO comeback yaptı yapmasına ama nasıl?Bunu bir EXOticler, bir fanlar, bir de Allah biliyor.Neyse hemen bekletmeden teaserı yayınlayayım sonra detaylara gireceğim. :)


 Önce EXO'nun comeback yapacağı duyuruldu.Ama hangi Allah'ın kulu inandı buna?Evet defalarca kandırılmamıza rağmen tüm EXOticler buna inandı tüm yüreğiyle.Her neyse bir kaç gece teaser fotoğrafları için bekledik.


  Sabahın 5ine kadar herkes twitterda EXO ile ilgili tweetler sıraladı.Ders çalışacak olsak o kadar saat uyanık olmazdık gecenin o saatinde.Pes etmedik, uyumadık.Fanlar teaser beklerken sürekli fan çalışmaları yaptılar.Her biriyle eğlendik, güldük, heyecanlandık. -Düşünün ben tam anlamıyla bir EXOtic bile değilim!Neler yaptırdılar bana:D -

 Bir gece de MV teaserı gelecek diye uyumadık ve sonra SM bir şey yayınladı.Dalga geçer gibi...Sadece teaser fotoğrafı vardı!İnanabiliyor musunuz?Bir çok EXOtic pes etmiş uyumuşken, sabırla ayakta bekleyenler bu fotoğrafla karşılaştı:


 Bu teaser fotoğrafından sonra neredeyse tüm EXOticler ümidini yitirdi.SM'nin bir yerden pislik yapacağını bildiğimiz halde beklemiştik.Twitterda EXO ile tweetler atmayı bırakmışlardı.Hiç kimse artık sabaha kadar uyumayıp uykusundan fedakarlık yapmamıştı.Derken bir kaç saat önce başka bir fotoğraf teaserı geldi: 


  Bu fotoğraftan sonra WOLF'un teaserını beklediğimize emin olduk ama, teaser neredeydi?

  Ulusal fanlar SM'nin youtube kanalına kamp kurmuş, öylece bekliyordu.Sonra bir şey oldu!SM teaserı yükledi!Ama teaser videosu aniden GİZLENDİ!Evet, yüklediler ama gizlediler.Neyi bekliyorlardı?Bi kaç bin EXOtic'iğin heyecandan ölmesini mi?Bence kesinlikle amaçları buydu ahha. Her neyse teaser videosu gizlenmişti gizlenmesine ama...Ulusal fanlar dediğim gibi SMnin youtube kanalına kamp kurduğu için küçük bir görüntü almayı başarmıştı:


  Teaser linkine tıkladım bekledim.Yaklaşık 20-30 dakika MV teaserı yukarıda köşede beklerken başka şeylerle uğraştım.Sonra sesler gelmeye başladı.Etrafa baktım, sonra yukarıdaki açtığım pencereleri kontrol ettim.Bu ses....Bu sesss MV teaserından geliyordu!İnanabiliyor musunuz?Haahhha.Türkiyede ilk izlediğime yemin edebilirim.Çünkü yayınlanır yayınlanmaz açıldı bende.Twitterda tweetler attım, link paylaştım ki tüm EXOticler ulaşabilsin.

 MV teaserını detaylı yorumlamayacağım şimdiliki MV geldiğinde büyük ihtimal JEWELBET veya ZABUUNNa bırakacağım o işi.Zira benden daha EXOticler. -Hadi lan onlar uyudu gecelerce ben bekledim teaserı, az öncede bugün ilk yayınlanan teaser fotoğrafını, mv teaserını vatsaptan onlara ben attım.Birde kendilerine exotic dyolar ağağağağ neyse beni yolacaklar.İç sesimi susturuyorum şimdilik ehhehe- 

Benden şimdilik bu kadar yani, sizi öpüyom.
Saçmalasak ta bizi takipte kalın. ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder